Hello There, Guest! Login Register

Recomandare rasnita manuala 100 -150 Euro

Va salut! Doresc să-mi achiziționez o rasnita manuala de preparat cafeaua pentru ibric! Ceva sfaturi din partea dumneavoastră!
Precizez ca nu am deținut nici una pana în prezent... Sunt începător...
Bugetul undeva in jur de 150 euro!

Ma gândeam la acest model:
Kingrider K6
Aștept părerile dumneavoastră!
Mulțumesc!

Reply
De ce K6 ?
Rasnirea turkish are alte particularitati decat cea de espresso/filtru.
Exista rasnite specializate pentru asa ceva.

Asta daca vrei sa prepari ibrik/cezve traditional... si nu doar o "cafea la ibric"

Reply
Probabil, în proporție de 90%, cafeaua o voi folosi la ibrik/cezve.
Din ce am auzit, K6 şi-ar face treaba, macinand fin, cum este indicat pentru ibric! 
După cum am spus, sunt începător pe acest drum frumos! Cu siguranță, orice sfat îmi va fi util!
Mulțumesc!

IBRIC SOY CEZVE C3G

Reply
Eu sunt multumit de Arco. O folosesc manual in deplasari pt. ibric, mokapot, V60 cu rezultate bune dupa gustul meu. O folosesc si acasa motorizata ca sa nu stric setupul de espesso la Mazzer.
Lelit PL41TEM * Arco Combo/Mazzer SJ/Sage Dose Control Pro 600SIL * Ibric turcesc * Moka Pot BERLINGER HAUS Emerald/ PETERHOF * Pour Over Hario V60-01

Reply
(05-09-2023, 13:27)Naf007 Wrote: Probabil, în proporție de 90%, cafeaua o voi folosi la ibrik/cezve.
Din ce am auzit, K6 şi-ar face treaba, macinand fin, cum este indicat pentru ibric! 
După cum am spus, sunt începător pe acest drum frumos! Cu siguranță, orice sfat îmi va fi util!
Mulțumesc!

IBRIC SOY CEZVE C3G

Depinde unde de ai auzit asta, si ce mai scria printre randuri in afara de ce ai dorit sa afli.
Rasnitele care se discuta pe aici sunt gandite sa fie universale, si din cauza asta au compromisuri pentru fiecare tip de macinare.
In cazul celor cu cutite conice numite generic Italmill, cum sunt kgrinder si cam tot restul pietei, macinatura pentru ibric este un espresso si mai fin, practic impins la limita fines-urilor.