Welcome Back Log In Create Account


Rasnita de cafea Honne by Hedone

Mie personal mi-a fost reprosat (o idee mai neplacut decat o simpla recomandare) telefonic, de catre persoana de contact Hedone, de fiecare data cand am trimis rasnita in service pentru decalibrare. Rasnita nu mi s-a blocat niciodata, doar se decalibra periodic. Nu vad la ce ar fi ajutat o curea mai puternica in cazul meu.
LMLM (slayer mod) + Bentwood | Hario V60/Nel Drip+Aergrind
(ex: Brewtus IV, Lelit PL41EM, Gaggia Gran Style, Honne, Kinu M47, Sette 270Wi, Porlex)
 
Reply
Sunt curios, exista vreun Honne "modat" cu doua curele sau macar s-a testat asta pentru light roast? M-am uitat la curenta fulie si e prinsa extrem de bine de ax, probabil mecanic, eu nu am nici o șansa sa o scot ca sa incerc alt raport.
 
Reply
Nu sunt doar doua imbusuri ?  Confused Huh

Alt sistem ar fi cel cu pana, nici acela nu e chiar asa dificil de scos... necesita un extractor genul din imaginea atasata, costa vreo 30 lei
 
Reply
(09-11-2022, 18:26)renatoa Wrote: Nu sunt doar doua imbusuri ? 

[Image: SLYKcJ5.jpg]

Este doar un singur imbus si fulia este in interiorul placii, prea complicat pentru mine. Speram sa se scoata usor ca la imprimanta mea 3D.
 
Reply
(09-11-2022, 18:36)sorinetta Wrote:
(09-11-2022, 18:26)renatoa Wrote: Nu sunt doar doua imbusuri ? 

[Image: SLYKcJ5.jpg]

Este doar un singur imbus si fulia este in interiorul placii, prea complicat pentru mine. Speram sa se scoata usor ca la imprimanta mea 3D.
Fulia aia trebuie să iasă relativ ușor, la rece cu un extractor gen cum a indicat Renato sau la cald ușor încălzită cu flacăra (direct peste fulie dar controlat) și pârghie cu 2 surubelnite între fulie și corp.
Toper Cafemino + TC4ESP, ACS, Expobar, Gaggia, La Pavoni, Lelit, Bezzera, Ascaso, Astoria , SanRemo, BFC, La Cimbali, Sage/Breville, Cafflano Kompresso, Mypressi, Flair, DF-83, Niche Zero, ARCO-duo, Eureka, Mahlkonig,Kinu, 1Zpresso.
 
Reply
Va salut,
Atașez si eu o părere după schimbare curelei, am pus modelul nou care merge mai bn pe light, sincer sunt mulțumit, e ft ft puternica, se simte o diferenta ft mare însă rasnesc la 3.1 in loc de 4-5, sper sa nu aibă treaba cu ce zicea renatao ca tensionarea curelei pune presiune pe aliniere si sa am probleme in timp…rămâne de văzut, pana atunci își face tb ft bine! Îmi pare rău ca piața este asaltata de honne la vânzare sh, asta înseamnă 2 lucruri, fie lumea s-a speriat si le vinde preventiv, fie acum, fiind mult mai mulți deținători, atat in urma trecerii timpului cât si a promovării intense pe forum, ies la iveală adevăratele probleme cu ea, pe principiul din 100 erau 10 probleme iar acum din 1000 sunt 100…sunt curios dacă apar probleme si la altele, bentwood, asta cred ca ar fi un update de dorit dacă s-ar menține prețul de BF 12000…
Dalla Corte Studio, Mazzer Philos
 
Reply
Mai sunt probleme si la Bentwood, dar mai mici
Espresso: Vesuvius Evo Leva + Bentwood V63, Pullman BigStep 54.9mm (custom made), BooKoo scale
Brew: Tsumabe/CT62/Orea porcelain + Timemore Sculptor 078, Pearl 2021
Travel: Outin Nano + Kinu M47
 
Reply
și o mică adăugare, sunt de acord cu Tudor, la prețul acela nu ar trebui sa fie atata bătaie de cap și atâtea probleme, sunt prea multe…cand stau să-mi aduc aminte cum era cand se bloca parca îmi vine și acum sa o arunc, doar ca e alta și asta nu face așa…
Dalla Corte Studio, Mazzer Philos
 
Reply
Ciao,
Vin si eu cu un update după ce am montat cuțitele SSP Silver Knight, plate. Râșnesc pentru espresso de câteva zile in paralel cu Ek43s - cuțite stock, ambele râșnite zic eu, aliniate. Pana acum sunt impresionat de schimbare mai ales comparativ cu EK43s, shoturile au devin mai clare (îmi amintesc puțin de SSP HU pe care o sa le montez in curand) dar cel mai evident pentru mine e complexitatea crescuta in zona de mijloc, a fructelor, a texturii, a mouthfeel-ului. Aciditatea e mai calda comparativ cu EK43s care acum mi se pare simpla. Pentru mine cu acest upgrade pot sa zic ca din perspectiva gustului pentru espresso a devenit râșnita "end game light roast" la care visam cand am cumpărat-o. Dar, care e mare, exista frica ca la un moment dat cureaua o sa cedeze si asta e frustrant. Sper ca cei de la Hedone sa ia asta in considerare pe viitor si poate sa urmeze exemplul Versalab M4 prin adăugarea a încă unei curele sau sa gaseasca o alta solutie eleganta cum a fost in cazul sistemului anti retentie.
Edit: am rasnit doar cafelele spalate si naturale, altitudine si densitate mare: Ehtiopia, Kenya, Geisha Columbia, Tanzania, Costa Rica, Panama.
 
Reply
Eu as face doua prelungiri si as folosi doua curele mai mici ca thickness, sa vedem ce se intampla.
Ieri am vb cu cineva de la Honne. Ei spun ca nu cureaua este de vina.
Au testat si ceva intinzator pt curea dar rezultatele au fost aceleasi.

Rasnita mea, dupa ce s-a intors de la ei, se blocheaza si de 3 ori la o singura rasnire.
Inainte pateam asta doar o data la cateva rasniri. Cum poate sa fie mai grav decat era, nu stiu !

Cafeaua folosita NU este light roast, este MEDIIUM, prajita chiar de ei, si asta folosesc de minim 1 an.
Dar la un moment dat am tras concluzia clara impreuna cu domnul asupra faptului ca motorul este prea slab pentru unele cafele si cam atat.
Nu avem destul cuplu.
Totusi, repet inca o data, nu folosesc light dar medium roast.

Vom primi (sper) cateva curele de schimb si vedem ce se intampla.Am inteles ca vor fi doua modele de testat.
Insa m-am facut si de ras evident, recomanand aceasta rasnita la multe cunostinte.
In Zalau suntem cativa cu Honne si doua au ajuns la ei deja pt reparatii, a treia sigur urmeaza.

Care este solutia? Motor mai puternic. Ceea ce nu prea se poate in viata reala. Implica labor hours si un motor nou. Plus ca daca nu vrei batai de cap, ar trebui sa fie de aceleasi dimensiuni, prinderi etc.
Pt cei la care patineaza cureaua, au ei se pare o curea mult mai puternica (mai dura - tare) si se poate incerca aceea intre timp.
La mine problemele nu tin de curea si posibil sa fi ramas cu rasnita pe cap, garantie ioc !
May God be with us.
 
Reply
Nu cred ca motorul e problema, a mea din prima generatie nu s-a blocat NICIODATA in vreo 3 ani de utilizare, inclusiv cu prajiri de filtru. Ca se decalibra in timp e alta poveste, dar macar rasnea  :D
LMLM (slayer mod) + Bentwood | Hario V60/Nel Drip+Aergrind
(ex: Brewtus IV, Lelit PL41EM, Gaggia Gran Style, Honne, Kinu M47, Sette 270Wi, Porlex)
 
Reply
Dacă motorul este de vina atunci poți mari raportul dintre motor și rotorul care macina făcându-i viata mai ușoară. Nu tu dar ei ar putea face asta. Dacă nu este loc, poate metoda cu doua curele cu reductor pe cea din mijloc sa îmbunătățească situația. Soluții exista, din ce-mi pot da eu seama.
Nu știu ce motor au ei dar pe rasnita mea de la kopi nu am avut probleme decât dacă macinam la 250-300rpm (sub 200 oricum nu pleacă, nici goală).
Espressor: Lelit Bianca / Gaggia Classic 2017 | Past: Lelit Mara / Nuova Simonelli Oscar II / Lelit PL41TEM
Rasnita:  Sculptor 078 / Kopi Deva / Lelit PL72 William / Kinu M47 / Arco 2 in 1
 
Reply
La inceputul topicului, postul #31, am aratat ce motor este, dar link-ul nu mai e valid.
Intr-adevar este anormal de slab ca putere, 120W, la cat de mare este motorul respectiv ca dimensiuni, si pe deasupra mai e si asincron, care au caracteristica unui cuplu slab la pornire. Deci exclus rasnire cu boabe intre cutite. 
Acelasi lucru l-am semnalat si la G-iota: https://www.espressoman.ro/forum/Thread-...#pid150970
La origine destinatia motorului din Honne era de ventilator cuptor (de brutarie, nu apartament), deci cuplu minimal, invartea doar o elice, mai important era sa fie silentios.

Faptul ca e mare ca dimensiune nu e rau, poti baga in spatiul acela aproape orice motor, doar sa aiba acelasi sistem de prindere. Grosimea axului nu ar fi critica, se adapteaza cu o bucsa intermediara.
Cu turatia ar fi mai problematic, motoarele universale, cu perii, care au cuplu mare la pornire, au si turatii mult mai mari decat 1350 rpm cat are unul asincron. Deci ar trebui gasit un motor dotat din constructie cu reductor incorporat.

Raportul nu se mai poate mari acum, fulia de pe ax este la limita minima.
 
Reply
Da, direct nu cred ca se poate face ceva dar cu ceva intermediar s-ar putea. Doar ca nu ar mai încăpea sub protecția curenta pentru ca te mai urci cu un nivel
Espressor: Lelit Bianca / Gaggia Classic 2017 | Past: Lelit Mara / Nuova Simonelli Oscar II / Lelit PL41TEM
Rasnita:  Sculptor 078 / Kopi Deva / Lelit PL72 William / Kinu M47 / Arco 2 in 1
 
Reply
Si scazi turatia prea mult, la sub 200 rpm nu stiu cine mai convinge macinatura sa iasa din platele alea...
 
Reply
nu am mai scris aici fiindca acum sunt destul de ocupat cu viata dar cred ca am rezolvat problema mea la o saptamana dupa ce am scris ultimul mesaj si a treia curea s-a desfacut/rupt la lipitura.
Pe scurt, am printat o noua curea si am marit diametrul volantei si acum am teoretic 370 rpm. Materialul folosit pentru ambele piese este TPU hardness 95A. Noua volanta este ca o camasa care intra fix pe volanta metalica, deci nu am facut nici o modificare la rasnita. Pana acum nu am mai avut nici o problema, macina orice fel de boabe si pot sa le torn rapid dar m-am obisnuit sa le torn in decurs de 10 sec.
Cred ca si cei de la Honne ar putea sa exploreze TPU-ul pentru curelele lor dar nu cred ca sunt in masura sa imi dau cu parerea.
Ideea e ca o folosesc si e ceea ce mi-am dorit, un fel de aparat foto pe film format mediu vs Ek43 care e ca un aparat foto digital, ca sa arunc o comparatie vizuala.
[Image: XhUtL00.jpg][Image: SneLGAE.jpg][Image: qsO11MT.jpg]
 
Reply
Sa intelegem ca alunecarea era pe volanta de fapt ?
Sau cureaua "de fabrica" nu este aderenta suficient...  Confused
 
Reply
Un pic de antiperspirant dat pe curea rezolva tot.  :write:
5 rasnite kinu+POB, Fellow Aiden, Roest Ultra
 
Reply
Daca suprafata de contact dintre curea si fulia motorului este prea mica si frecarea este insuficienta, producand patinare la un anumit efort, cred ca s-ar rezolva usor, marind diametrul ambelor fulii pentru a pastra raportul de transmisie si in plus pentru a elimina orice problema as face caneluri pe fulii si folosi o curea cu caneluri.
Lelit Anna PL41TEM, Eureka Mignon Specialita, Gene CBR101R, KinGrinder K4.
 
 
Reply
Am abordat asta in privat cu @sorinetta, nu am gasit nici o roata dintata suficient de apropiata de parametrii fuliei de pe axul motor. Si sunt vreo 6-7 standarde, am fi avut de unde alege...

Dar, din solutia gasita rezulta ca nu la motor se produce alunecarea, desi acolo e suprafata cea mai mica... :s
 
Reply
Daca am inteles bine, @sorinetta a incarcat cu material aderent fulia mare si a facut o curea destul de "solida" fata de originala (in felul asta intinderea la efort este mult diminuata). Pai daca asa merge fara probleme sa se generalizeze ideea si la "cei in suferinta."?!
Lelit Anna PL41TEM, Eureka Mignon Specialita, Gene CBR101R, KinGrinder K4.
 
 
Reply
O banda aderenta care o poate aplica oricine fara mare efort sau scule speciale ar fi aceea care se pune pe trepte ca sa nu aluneci:
https://www.emag.ro/banda-antiderapanta-...DMDZ1QMBM/
 
Reply
@sorinetta  Cum au evoluat lucrurile de cand ai facut modificarea? Sunt deja vreo 3 luni...
#Lelit Bianca V3 Black #EK43S + SSP & Titus carrier #Honne Slim #Kinu Titan
 
 
Reply
Si cand problema este blocajul cum sa facem?
Am deja de la Hedone cea mai "tare" sau mai bine zis dura / scurta curea a lor ca sa rezolv cu patinarea. Dar cu blocajul cum facem?
Totodata, blocajul nu cred ca are legatura cu aceasta curea, cat cu motorul sau cutitele.
Poate de aceea urmeaza sa se scoata de catre Hedone ceva set de cutite noi?
Mi s-a spus faptul ca motorul ar fi cam slab.
Dar de ce intervine blocajul dupa 2 ani si nu imediat, cand folosim boabe sa zicem prea light pentru acest Panzer?
Mai demult m-am gandit ca profilul cutitelor precum si modul lor de "seasoning" ar avea defapt o legatura cu blocajul aparatul ulterior.
Pareri?
May God be with us.
 
Reply
(26-01-2023, 12:16)renatoa Wrote: La inceputul topicului, postul #31, am aratat ce motor este, dar link-ul nu mai e valid.
Intr-adevar este anormal de slab ca putere, 120W, la cat de mare este motorul respectiv ca dimensiuni, si pe deasupra mai e si asincron, care au caracteristica unui cuplu slab la pornire. Deci exclus rasnire cu boabe intre cutite. 
Acelasi lucru l-am semnalat si la G-iota: https://www.espressoman.ro/forum/Thread-...#pid150970
La origine destinatia motorului din Honne era de ventilator cuptor (de brutarie, nu apartament), deci cuplu minimal, invartea doar o elice, mai important era sa fie silentios.

Faptul ca e mare ca dimensiune nu e rau, poti baga in spatiul acela aproape orice motor, doar sa aiba acelasi sistem de prindere. Grosimea axului nu ar fi critica, se adapteaza cu o bucsa intermediara.
Cu turatia ar fi mai problematic, motoarele universale, cu perii, care au cuplu mare la pornire, au si turatii mult mai mari decat 1350 rpm cat are unul asincron. Deci ar trebui gasit un motor dotat din constructie cu reductor incorporat.

Raportul nu se mai poate mari acum, fulia de pe ax este la limita minima.

pacat ... sa faci un tanc de rasnita ... si sa ii pui motor de dacie ...  bine ca merge cu ciorap daca crapa cureaua ... exact ca la dacie :D
 
Reply
(14-03-2023, 23:16)Lyvyoo Wrote: @sorinetta  Cum au evoluat lucrurile de cand ai facut modificarea? Sunt deja vreo 3 luni...

Ciao, rasnita functioneaza perfect, pur si simplu acum arunc toate cafelele in ea si rasneste fara nici o problema, dial 9 vs -1 inainte de a pune cutitele ssp si noua curea + volanta, 16g in - 16g out pentru Strietman.
 
Reply
Modelele 3D ale curelei si volantei. Ca sa fiu clar si fiindca exista riscul sa apara accidente nu imi asum nici o responsabilitate si fiecare le foloseste pe propiul risc daca doreste sa le printeze.
Atentie, modelele nu sunt pentru uz comercial, sunt doar pentru uz personal.

Curea TPU si volanta @375rpm
 
Reply
Si eu as dori o solutie care sa vina de la fabricant ! Pacat de rasnita si de concept ! Macar un motor de 300 W care sa fie lejer peste nevoi . Atunci nu as mai avea nevoie de o noua rasnita ! Iar Honne ar reveni din nou in topul vanzarilor < 2000 euro ! Sa nu mai vorbim de imaginea de piata , ar creste si Bugster .
Sunt dispus sa platesc modificarea ! Cureaua cea noua pare buna ! Nu m-as baga la volanta fara protectie , mai ales ca nu numai eu folosesc rasnita !
#ROCKET R NINE ONE , #ROCKET SUPER FAUSTO/Red Speed , #AILLIO BULLET R1 V2 , #Acaia Lunar
#Brewtus IV , #Honne Slim  ;   #Ibric , #MK. Vario
Accesorii ROCKET , MOTTA , IMS , Tamper dinamometric ECM , altele
 
Reply
@FAP, nu am apucat sa iti raspund in partea cealalta, la cafenea, pe subiectul asta...
Cand vorbeam de motor mai puternic, nu de la fabricant ma asteptam sa vina rezolvarea, ci proiect de tuning, ei nu au nici un interes sa schimbe ceva, pentru ca nu au avut in vedere sa vanda Honne la fasonati ca noi.
Pentru ce prajesc ei Honne face fata, si orice schimbare pentru o vanzare de 10-20 bucati e complicatie inutila.
Daca Titus modeaza Versalab si vinde pe barba lui rezultatul, de ce nu ar fi cineva sa modeze Honne si sa faca un ban din asta?
Ma si mir ca @TudorP pierde timpul plangandu-se de rasnita pe aici, pana acum as fi desfacut-o si mai puneam inca o pozitie pe site: modare Honne  :D
 
Reply
Pai hai tu ''tunerul'' ? Cine se ofera ?
#ROCKET R NINE ONE , #ROCKET SUPER FAUSTO/Red Speed , #AILLIO BULLET R1 V2 , #Acaia Lunar
#Brewtus IV , #Honne Slim  ;   #Ibric , #MK. Vario
Accesorii ROCKET , MOTTA , IMS , Tamper dinamometric ECM , altele
 
Reply
  


Forum Jump:


Browsing: 3 Guest(s)