30-09-2022, 15:33
Cam asa arata viitorul in materie de cafeaua de specialitate. Putem sa uitam de espresso care va defeni un moft costisitor, din pricina pretului cafelei a volumului de boabe, si a curentului sa incalzim 2 galeti de apa sa facem o bauturica.
https://www.youtube.com/watch?v=koxO22zZa5M
Evident ca e marketing puternic si produsul este asociat nu doar cu o sumedenie de influenceri (Rao, Quan, Lance, Coffee lab) dar si cu prajitorii puternice si cu capitabil (Onyx, Verve).
Adica, ia fraiere, ai aici tot ce iti trebuie, cafea buna, rasnita, reteta, apasa pe un buton zambeste si bea.
Pare foarte compact, foarte rapid, usor de curatat, si foarte comod. Desigur ca exista intrebari si suspine legate de exemplu de faptul ca boabele nu sunt sigilate, sau? pe jos sunt 3 gauri si un filtru de hartie care lasa oxigenul sa intre.
Sa vedem ce ne arata viitorul, cred ca o sa aiba succes mai mare decat acel brewer automat cu cantar lansat pe KS anul trecut pe care s-au aruncat toti sa-i faca video iar acum e nicaieri.
O sa il vedeti peste tot, instagram, youtube, si evident e facut de americani (deghizati) ca astia au marketing puternic.
https://www.youtube.com/watch?v=koxO22zZa5M
Evident ca e marketing puternic si produsul este asociat nu doar cu o sumedenie de influenceri (Rao, Quan, Lance, Coffee lab) dar si cu prajitorii puternice si cu capitabil (Onyx, Verve).
Adica, ia fraiere, ai aici tot ce iti trebuie, cafea buna, rasnita, reteta, apasa pe un buton zambeste si bea.
Pare foarte compact, foarte rapid, usor de curatat, si foarte comod. Desigur ca exista intrebari si suspine legate de exemplu de faptul ca boabele nu sunt sigilate, sau? pe jos sunt 3 gauri si un filtru de hartie care lasa oxigenul sa intre.
Sa vedem ce ne arata viitorul, cred ca o sa aiba succes mai mare decat acel brewer automat cu cantar lansat pe KS anul trecut pe care s-au aruncat toti sa-i faca video iar acum e nicaieri.
O sa il vedeti peste tot, instagram, youtube, si evident e facut de americani (deghizati) ca astia au marketing puternic.