Hello There, Guest! Login Register

Salutari de la un incepator!

Bine v-am gasit. Ma bucur ca exista o comunitate a bautorilor de cafea buna, din care sa pot invata sa imi fac cafeaua asa cum imi place.
Am cumparat azi un espressor de buget, fiindca sunt student si deh..., dupa ce mi sa stricat ultimul, tot de buget. Am ales delonghi dedica, dupa ce am vazut cativa oameni care il folosesc, putin modificat.
Ca rasnita, am ceva la 50 de lei de la lidl, dar dupa ce am citit pe forum, mi am dat seama ca imi trebuie o rasnita adevarata, si urmeaza si aia.
Prin urmare, astept la acest thread niste indrumari, cum ar fi: de unde imi iau o sita nepresurizata compatibila cu aparatul meu(daca merita, si am auzit ca merita), de unde imi iau un tamper si un uniformizator(sau cum ii spune :D), si ce cafea imi recomandati? Deocamdata am ceva tchibo barista si julius meinl.
Va salut si spor la macinat :)

Reply
Imi imaginez ca acea râșniță de la lidl este una cu lame. Cu greu vei putea scoate ceva din ea si o sita nepresurizata.....
Gaggia Classic 2013, Eureka Mignon Specialita 15BL, Cafflano Kompresso, Aeropress

Reply
Ce rasnita de buget as putea sa iau de moment?

Reply
Kinu M47
Este 700 de lei prin intermediul formularului de reduceri de pe forum.
Sub pretul Kinu ar fi Arco, dar nu stiu cat de repede o sa le livreze, mai multe gasesti aici:
https://www.espressoman.ro/forum/Thread-...-group-buy
Prin China nu am studiat oferta, poate sunt colegi care iti dau vreo sugestie.....
Bugster+Honne, Kinu

Reply
Și eu îți super recomand Kinu. Am fost în situația ta acum aproape 3 ani și acum sincer nu înțeleg de ce nu am avut curaj sa aleg Kinu pe vremea aia.

Este o super rasnita, chiar dacă este manuala și dacă nu faci 4-5 shot uri odată, e numai buna.
Lelit Bianca V2, Niche Zero, Comandante MK4, Kinu M47 Phoenix, Acaia Lunar, Felicita Incline, 
Ex: Lelit Mara X, PL41TEM, Ascaso i-mini

Reply
Recomand kinu cu incredere!!!
Now:
La Pavoni Europiccola Pre Mill ‘84, #Kinu Phoenix