Ia sa adresez o intrebare.
Azi rasnea frumos, si la un moment dat am simtit cum ii scade puterea motorului. Am lasat-o un pic, si am pornit-o sa vad daca la fel face. Am lasat-o 1 secunda ca tot la fel facea, a iesit putin fum.
Nu s-a ars nimic la ea. Am desfacut-o sa vad ce are de ce merge asa greu.
Am ajuns la concluzia ca, contactul dintre rotor si roata dintata este cam strans un pic si rotorul nu se misca tocmai liber acolo si opune ceva rezistenta. De aici si se incinge asa si mergea mai greu.
A mai desfacut cineva 043 ul? Asa trebuie sa se invarta rotorul greu in plasticul ala ?
[Image: IMG_20160310_165648.jpg]
[Image: IMG_20160310_165655.jpg]
[Image: IMG_20160310_165705.jpg]
Am rezolvat cred acolo. Din nu stiu ce cauza facuse trecerea aia metalica din plastic un riz si prindea si capatul de la rotor si se invartea cu totul, de asta si mergea asa greu. Am rectificat un pic peretii dinauntru la trecere si acuma se invarte brici.
Spre rusinea mea, nu vad unde vine pus al 2lea fir de la motor, unde trebuie conectat
).
Nu mai am nici un conector liber.
Unul din firele de la motor se conecteaza direct la firul albastru ce vine din priza.
Celalalt unde merge ?
S-a rezolvat pana la urma. Functioneaza in regula acuma.