Espressoman fresh
Cluj-Napoca
Salutare, de curand mi-am luat un Lelit PL41TEM(de pe forum, yay) si momentan am o rasnita electrica Sage, imprumutata.
Acestea fiind spuse, trebuie sa-mi iau propria rasnita si m-am gandit ca un buget 'normal' ar fi sa dau cam cat am dat pe espressor ±1500 lei.
Apreciez de inainte recomandarile de Kinu m47, insa nu-s eu in target-ul lor. Prefer electrica.
Momentan sunt cu ochii aici, pe olx si prin magazinele online, oferta suna cam asa:
Macap M2D - 1000-1500(sh)
Mahlkonig Vario - 1300 lei(sh)
Lelit pl43mmi - ±1000 lei(noua) sau pl44mmi 1400 lei(noua)
Si ce mai 'apare' ori aici ori pe olx in banii astia.
Sau m-as 'intinde' poate spre Baratza Sette, dar si aici 30 vs 270 - sunt incepator, oare nu mi-ar ajunge 30 de reglaje?
Sau am mai vazut Eureka Mignon tot pe la 1600 lei.
Ideea e ca sunt confuz, din experienta si in alte domenii ma uit mai intai la SH cand am un buget in spreanta ca acolo, de regula, gasesc ceva mult mai bun pe aceeasi bani cu un produs inferior nou.
Care ar fi parerea voastra?
Espressoman
Bucuresti
Vezi asta dc mai e disponibila:
https://www.espressoman.ro/forum/Thread-...uper-Jolly
Am avut Mazzer Mini si e foarte faina, dc rasneti cu boabe in hopper, SJ ar trebui sa fie si mai solida.
Eu stiam ca Sette 30 are burr carrier-ul de plastic. La espresso nu prea vrei chestia asta.
Sau G-Iota, pe care eu nu o agreez si pe care o acuz ca nu macina bine, dar sunt multi multumiti de ea.
Ce trebuie sa iei in calcul e ca ce e mai scump in domeniul asta este cafeaua. Pt 2 shot-uri pe zi, o rasnita care rasneste bine in single dose o sa te ajute sa economisesti cafea si nervi. Dc esti ok sa rasnesti cu boabe in hopper, e ok si una din cele despre care ai vorbit.
Cea mai ieftina rasnita care rasneste bine in single dose este Sette 270 (in afara de Kinu, pe care inteleg ca nu o vrei).
Honne, Fellow Ode Lab Sweet, Aergrind, Flair 58, Pavoni
Priviți spre orizont, nu spre pământ
Craiova
15-10-2021, 18:39