17-04-2024, 21:36
Dragi membri ai forumului,
Aș dori să împărtășesc cu voi o experiență recentă legată de achiziția unui espressor recondiționat, în speranța că informațiile oferite vor fi de folos pentru cei interesați de achiziții similare. Recent, am achiziționat de la un forumist (umarianos) un model vechi de espressor, descris ca fiind într-o stare bună de funcționare. Din păcate, la scurt timp după achiziție, am întâmpinat o problemă cu garnitura de piston - s a defectat in 3 zile!
Am discutat această problemă cu vânzătorul, care a fost "amabil" și mi-a explicat (agresiv) că, dată fiind vechimea aparatului, astfel de incidente pot fi posibile: „Probabil a cedat garnitura puțin .. are o vechime ...”
De asemenea, mi-a subliniat că recondiționarea completă a unui astfel de model ar implica costuri semnificativ mai mari: „Dumneavoastră vă așteptați să primiți în 1000 Ron un model rar de espressor gata recondiționat? Credeați că eu de prost le vând recondiționate la 650-750 euro? Eu v-am făcut un favor.”
În plus, m-a informat că piesele necesare pentru reparație sunt greu de găsit și trebuie comandate din Germania: „Eu nu am garnituri de vânzare, ele se găsesc și astea foarte rar și se comandă din Germania.”
Deși această experiență a fost neașteptată, a fost și o oportunitate de învățare. Îmi exprim respectul față de vânzător pentru deschiderea de a discuta aceste detalii și îmi cer scuze pentru orice neplăcere cauzată de această situație.
Recomand tuturor potențialilor cumpărători să ia în considerare aceste aspecte atunci când fac achiziții de echipamente recondiționate (sa aiba rezervele cuvenite fata de vanzatorii care promit) și să se asigure că sunt pregătiți pentru posibilele provocări.
„Omul cât trăiește învață. Chiar și să schimbe o amărâtă de garnitură.” m-a asigurat respectuos (sic!) vanzatorul umarioanos, dupa care nu mi a mai raspuns la mesaje.
Vă mulțumesc tuturor pentru atenție și sper ca experiența mea să fie de ajutor în viitoarele voastre decizii de cumpărare.
Aș dori să împărtășesc cu voi o experiență recentă legată de achiziția unui espressor recondiționat, în speranța că informațiile oferite vor fi de folos pentru cei interesați de achiziții similare. Recent, am achiziționat de la un forumist (umarianos) un model vechi de espressor, descris ca fiind într-o stare bună de funcționare. Din păcate, la scurt timp după achiziție, am întâmpinat o problemă cu garnitura de piston - s a defectat in 3 zile!
Am discutat această problemă cu vânzătorul, care a fost "amabil" și mi-a explicat (agresiv) că, dată fiind vechimea aparatului, astfel de incidente pot fi posibile: „Probabil a cedat garnitura puțin .. are o vechime ...”
De asemenea, mi-a subliniat că recondiționarea completă a unui astfel de model ar implica costuri semnificativ mai mari: „Dumneavoastră vă așteptați să primiți în 1000 Ron un model rar de espressor gata recondiționat? Credeați că eu de prost le vând recondiționate la 650-750 euro? Eu v-am făcut un favor.”
În plus, m-a informat că piesele necesare pentru reparație sunt greu de găsit și trebuie comandate din Germania: „Eu nu am garnituri de vânzare, ele se găsesc și astea foarte rar și se comandă din Germania.”
Deși această experiență a fost neașteptată, a fost și o oportunitate de învățare. Îmi exprim respectul față de vânzător pentru deschiderea de a discuta aceste detalii și îmi cer scuze pentru orice neplăcere cauzată de această situație.
Recomand tuturor potențialilor cumpărători să ia în considerare aceste aspecte atunci când fac achiziții de echipamente recondiționate (sa aiba rezervele cuvenite fata de vanzatorii care promit) și să se asigure că sunt pregătiți pentru posibilele provocări.
„Omul cât trăiește învață. Chiar și să schimbe o amărâtă de garnitură.” m-a asigurat respectuos (sic!) vanzatorul umarioanos, dupa care nu mi a mai raspuns la mesaje.
Vă mulțumesc tuturor pentru atenție și sper ca experiența mea să fie de ajutor în viitoarele voastre decizii de cumpărare.
DC Studio ¦ Honne Home ¦ Skwlkr