Prajesc Cafea
Posts: 376
Joined: Mar 2012
Bucuresti
Espressomanii care conduc in Bucuresti ar trebui sa circule zilele astea cu viteza redusa, sa evite manevrele bruste si sa incerce sa pastreze o distanta mult mai mare intre masini.
Pe strazile din Bucuresti este o mazga foarte alunecoasa
Si nu, cauciucurile voastre nu sunt tocite.
Prajesc cafea de specialitate din 2011, acum pe un Probatone 5 Typ 2 SSG2 (Baujahr 2014).
victima espresso
Posts: 326
Joined: Mar 2012
Sibiu, România
HX Bezzera BZ10 | Vario | Kinu M47 |VST | Reneka | Gene Coffee CBR-101 | Hario V60 dripper
Espressoman Administrator
Posts: 12.913
Joined: Mar 2012
Bucuresti
Chiar mi-a intrat ieri de cateva ori esp-ul si nu stiam ce naiba se intampla. Bun si forumul asta de cafea la ceva :))
#Lelit Bianca V3 Black #EK43S + SSP & Titus carrier #Honne Slim #Kinu Titan
Prajesc Cafea
Posts: 376
Joined: Mar 2012
Bucuresti
Nu cred ca e sfecla. In general, nu sunt adeptul teoriilor conspirationiste insa am experimentat pe propria mea piele mazga de care vorbim.
Am doua variante de explicatii:
1. Una sau mai multe cisterne care spala strazile au fost folosite (clandestin sau nu) pentru transportarea unor substante uleioase. Dupa descarcare, interiorul cisternei nu este curatat de substante uleioase.
2. Dambovita e poluata cu substante uleioase. Cisternele iau apa din Dambovita si spala strazile.
Din punctul meu de vedere, aceste substante uleioase pot fi orice: ulei alimentar, ulei mineral, substante chimice ale caror proprietati se aseamana cu uleiul, etc.
Prajesc cafea de specialitate din 2011, acum pe un Probatone 5 Typ 2 SSG2 (Baujahr 2014).
Espressoman infocat
Posts: 1.097
Joined: Dec 2013
Banat
17-03-2015, 01:27
(This post was last modified: 17-03-2015, 01:30 by amarok.)
(16-03-2015, 17:47)Lyvyoo Wrote: Chiar mi-a intrat ieri de cateva ori esp-ul si nu stiam ce naiba se intampla. Bun si forumul asta de cafea la ceva :))
Inseamna ca faceai slalom la greu in trafic (esp-ul "intra" la schimbari de directie) :P
Altfel in toata viata mea soferistica am "simtit" esp-ul doar o data: pe serpentinele de la cheile bicazului, in urcare pe un asfalt predispus la inghet proaspat dat cu nisip. Masina pe tractiune spate, vezi numele.
Raul, consumator zilnic de cafea (si de vin rosu!)
Gaggia Classic, Home Vario Mahlkonig, tamper Concept-Art, Filtru Bezzera nepresurizat pt 2 cesti, 14g, 58mm
Espressoman Administrator
Posts: 12.913
Joined: Mar 2012
Bucuresti
Da, serios, duminica dupa ora 15 e o placere sa mergi prin Bucuresti si cand prinzi o data in viata 3-4 semafoare sincronizate e sarbatoare :) La mine becul de ESP este acelasi cu cel de control al tractiunii si clipeste iarna in special, cand nu am aderenta in viraje sau la plecari mai rapide.
#Lelit Bianca V3 Black #EK43S + SSP & Titus carrier #Honne Slim #Kinu Titan
Aero...
Posts: 4.470
Joined: Jan 2013
Bucuresti
Nu toate cisternele se alimenteaza din Dambovita. La sectorul 3 de exemplu au alimentare pe Basarabiei (langa parcul 23 August) si pe Liviu Rebreanu (langa podul de peste lacul Titan).
Si avand in vedere intinderea, as suspecta totusi o substanta cu care au dat in toate sectoarele.
Bezzera Aria, PL41TEM, G-IotaVS, Eureka Mignon Specialita, M47 Phoenix, ibric, AeroPress, Kompresso... and V60/Hario Buono