Hello There, Guest! Login Register


Experiente neplacute de cumparare

#1
Salutare tuturor,

Imi pare rau ca trebuie sa deschid un astfel de topic, dar am fost inspirata de experienta mea din ultima perioada.

Prima experienta negativa am avut-o cu importatorul Lelit, atunci cand mi-am cumparat espressor-ul. Am dat comanda de black friday, duminica seara, in ultima zi. Urmatoarea zi mi-au dat un email prin care ma anuntau daca e reala comanda si de unde vreau sa il iau. Dupa un schimb de email-uri in care eu i-am intrebat mai multe lucruri (cum ar fi politica de returnare, posibilitatea de testare si altele) le-am spus ca vreau sa merg la magazin (referindu-ma la sediul din teatrul nottara) vineri sa il iau. Nu am mai primit niciun semn de la ei pana vineri la pranz cand mi-au dat un email destul de sec in care imi spuneau ca daca ma mai intereseaza comanda sa sun la service.
Mi s-a parut destul de ciudat si am sunat la service. Baiatul de la service mi-a zis ca trebuie sa se intereseze daca poate sa mai ajunga espressor-ul meu in aceeasi zi la ei, si urma sa ma sune el. Nu a mai dat niciun semn, si l-am sunat tot eu sa aflu ca nu ajunge inainte de luni, dar mai bine sa sun eu luni dimineata, "sa fiu sigura".
Dupa ce am sunat luni de cateva ori, ca sa stiu daca are sau nu rost sa bat drumul pana la service sa-mi iau espressor-ul, n-am reusit sa aflu daca vine sau nu in ziua aceea. Am fost la service si spre norocul meu ajunsese. Dar atitudinea oamenilor mi s-a parut complet nepotrivita si un pic aroganta.

A doua experienta am avut-o zilele astea dupa ce mi-am comandat un tamper concept art prin tabloul de reduceri. Comanda am facut-o duminica, luni m-a sunat o fata draguta care mi-a spus ca ajunge marti comanda mea printr-un coleg de-al ei. Toate bune si frumoase, doar ca marti nu a ajuns, desi fata ma asigurase ca "pana seara" ajunge. Azi dimineata am sunat din nou eu la ei si i-am rugat doar sa imi spuna daca ajunge colegul azi, sau sa imi dea numarul lui sa stabilim sa ne intalnim undeva prin Bucuresti. N-a vrut sa imi dea numarul si m-a asigurat ca "ma suna colegul".
Sigur ca nu sunt absurda, inteleg ca poate oamenii au multe comenzi si nu reusesc sa ajunga la timp cu toate, dar mi s-ar parea de bun simt sa primesc un telefon si macar sa imi spuna ca vine in ziua X, sau sa ma duc eu sa il iau din locul Y.
Sincer, ma gandesc sa renunt, doar ca nu stiu de unde din alta parte sa il iau.

Ma intreb acum daca am eu ghinion sau oamenii astia chiar nu stiu cum sa se comporte cu clientii.
Lelit PL41EM, Lelit PL043MMI, Tamper Dinamometric Concept Art 57.5mm, Portafiltru bottomless, Pitcher 350ml
 
Reply
#2
Chiar daca locuiesti in bucuresti e preferabil, in cazul magazinelor on-line care nu au un showroom cu vanzare, sa comanzi produsele cu expediere la domiciliu. unele "economii" pot deveni de multe ori mai scumpe.
In alta odine de idei tanti de la CA sta prost cu auzul. Eu am comandat tamper dinamometric, m-a sunat sa confirm comanda, am repetat ca vreau tamper dinamometric si a venit tamper simplu (facturat ca si tamper simplu).  Huh
Raul, consumator zilnic de cafea (si de vin rosu!)
Gaggia Classic, Home Vario Mahlkonig, tamper Concept-Art, Filtru Bezzera nepresurizat pt 2 cesti, 14g, 58mm
 
Reply
#3
Am preferat sa merg sa iau espressor-ul eu pentru ca mi se pare ca e un obiect mai sensibil si nu stiu ce face curierul cu el Smile.
Cat despre tamper, cred ca imi iau din alta parte. Astept de 2h sa ma sune "colegul" (asta dupa ce trebuia sa ma sune de ieri) si chiar n-am chef sa astept anul nou sa vina cu un tamper Smile
Lelit PL41EM, Lelit PL043MMI, Tamper Dinamometric Concept Art 57.5mm, Portafiltru bottomless, Pitcher 350ml
 
Reply
#4
1. Apasa pe new reply pentru a raspunde. Quote se foloseste pentru mesaje mai vechi.
2. Pana in romania crezi ca expresoarele au fost carate in brate???  Tongue. Au venit impachetate pe un palet (varianta cea mai ieftina de tranport).
3. Orice echipament electric este ambalat pentru a putea fi transportat. In cazul obiectelor fragile se lipeste autoadezive cu "fragil".
Raul, consumator zilnic de cafea (si de vin rosu!)
Gaggia Classic, Home Vario Mahlkonig, tamper Concept-Art, Filtru Bezzera nepresurizat pt 2 cesti, 14g, 58mm
 
Reply
#5
Stiu, dar asa cum spuneai si tu sunt ambalate pe palet, riscul de deteriorare e mai redus. Pe cand atunci cand e vorba de un colet mai mic... il "arunca" prin masina Smile. Oricum, e o optiune personala
Lelit PL41EM, Lelit PL043MMI, Tamper Dinamometric Concept Art 57.5mm, Portafiltru bottomless, Pitcher 350ml
 
Reply
#6
Din raportarile de pe forum, asemenea situatii sunt foarte rare, si oricum o sa le transmit sesizarea, caci pe langa tratamentul preferential pe linie de preturi, mereu le-am subliniat ca aceasta comunitate are nevoie si de o comunicare mai aparte. Daca importatorul Concept art are magazin online in toata regula, cei de la Gaggia / Lelit lucreaza aproape exclusiv cu persoanele juridice (magazinele), exceptia fiind forumul si facilitatile oferite, de unde si lipsa unui departament dedicat de customer care. Mai exact, de cererile venite de aici se ocupa direct managerul, lucru atipic pentru o firma cu peste 1 milion de euro cifra de afaceri. Dar din pasiune pentru acest domeniu si pentru forum, probabil si dintr-un exercitiu de PR, si-a propus sa se ocupe personal de noi. De aici eventualele mici inadvertente in perioade mai aglomerate. Service-ul e altceva, nu il cunosc prea bine (o entitate separata, colaboratoare), acolo avand facilitatea ca putem beneficia de consiliere (tot gratuita bineinteles) a punerii in functiune si utilizarii functiilor de baza.

Subscriu si eu pentru viitor ca e mai rapid (si in orice caz, gratis) transportul pe curier.
#Lelit Bianca V3 Black #EK43S + SSP & Titus carrier #Honne Slim #Kinu Titan
 
 
Reply
#7
Ca si importator care lucrez doar cu persoane juridice (pentru pf avem magazin / fima separata) stiu ce inseamna sa lucrezi in afara sistemului normal de lucru. De aceea va recomand (inca o data  Big Grin ) varianta curier rapid. E destul de greu sa-ti rupi din timpul de lucru pentru activitati colaterale. In plus e o gimnastica financiara intensa pentru a vinde la pf daca nu ai casa de marcat / bon fiscal, problema rezolvata prin vanzarea prin intermediul curierurului... 
Raul, consumator zilnic de cafea (si de vin rosu!)
Gaggia Classic, Home Vario Mahlkonig, tamper Concept-Art, Filtru Bezzera nepresurizat pt 2 cesti, 14g, 58mm
 
Reply
#8
Apropo de Lelit, cred ca am discutat cu manager-ul la momentul respectiv si mi s-a părut un om f ok si căruia ii pasa. Din păcate ceilalți, din postura de angajați, nu au aceeași atitudine.

Cu importatorul concept art am rezolvat pana la urma.
Lelit PL41EM, Lelit PL043MMI, Tamper Dinamometric Concept Art 57.5mm, Portafiltru bottomless, Pitcher 350ml
 
Reply
#9
Din cate stiu, nu exista alti angajati acolo. Pe manager il mai ajuta fratele sau, in momentele evidentiate si de amarok mai sus. Cum am zis, e o munca facuta din pasiune (si PR) pentru Espressoman, de aceea in momente de varf (gen sarbatori) mai pot aparea mici nemultumiri uneori. Dar pe site-ul oficial, gaggia.com.ro, exista numar de telefon, unde se poate comunica direct (cu precizarea numelui si datei de aplicare), daca pe mail apar intarzieri.

Inainte de sarbatori, o cunostinta si-a luat un Classic, a platit prin banca "la prima ora" (mai toata lumea are azi internet banking) / mail cu plata in PDF si a doua zi la 11 avea aparatul pe masa.

Dar repet, sunt binevenite astfel de sesizari, ca sa putem ajusta orice problema pe viitor.
#Lelit Bianca V3 Black #EK43S + SSP & Titus carrier #Honne Slim #Kinu Titan
 
 
Reply
#10
(02-01-2015, 00:36)amarok Wrote: Ca si importator care lucrez doar cu persoane juridice (pentru pf avem magazin / fima separata) stiu ce inseamna sa lucrezi in afara sistemului normal de lucru. De aceea va recomand (inca o data  Big Grin ) varianta curier rapid. E destul de greu sa-ti rupi din timpul de lucru pentru activitati colaterale. In plus e o gimnastica financiara intensa pentru a vinde la pf daca nu ai casa de marcat / bon fiscal, problema rezolvata prin vanzarea prin intermediul curierurului... 

Înțeleg, dar eu ca si cumpărător nu am de unde sa știu asta. Dacă mi s-ar fi spus ce mi-ai spus tu as fi acceptat livrarea prin curier, nu sunt absurda. Poate ar trebui sa facă o regula in acest sens dacă este dificil din punctul asta de vedere.
Lelit PL41EM, Lelit PL043MMI, Tamper Dinamometric Concept Art 57.5mm, Portafiltru bottomless, Pitcher 350ml
 
Reply
#11
Serviceul autorizat Lelit/Gaggia e echipat cu un personal fara comentarii. Daca vreti sa vedeti totul in realitate, e de ajuns sa trimiteti un espressor/rasnita pt. reparare. O sa aveti surprize atat in legatura cu reparatia, cat si cu suma platita, iar despre comunicare sa nu mai zic nimic.
Izzo Alex Duetto 2 + Lelit PL043MM + Reneka Micro Sieve + Pitcher Motta Europa 350+500ml + Tamper Motta
 
Reply
  


Forum Jump:


Browsing: 1 Guest(s)