31-12-2014, 13:20
Salutare tuturor,
Imi pare rau ca trebuie sa deschid un astfel de topic, dar am fost inspirata de experienta mea din ultima perioada.
Prima experienta negativa am avut-o cu importatorul Lelit, atunci cand mi-am cumparat espressor-ul. Am dat comanda de black friday, duminica seara, in ultima zi. Urmatoarea zi mi-au dat un email prin care ma anuntau daca e reala comanda si de unde vreau sa il iau. Dupa un schimb de email-uri in care eu i-am intrebat mai multe lucruri (cum ar fi politica de returnare, posibilitatea de testare si altele) le-am spus ca vreau sa merg la magazin (referindu-ma la sediul din teatrul nottara) vineri sa il iau. Nu am mai primit niciun semn de la ei pana vineri la pranz cand mi-au dat un email destul de sec in care imi spuneau ca daca ma mai intereseaza comanda sa sun la service.
Mi s-a parut destul de ciudat si am sunat la service. Baiatul de la service mi-a zis ca trebuie sa se intereseze daca poate sa mai ajunga espressor-ul meu in aceeasi zi la ei, si urma sa ma sune el. Nu a mai dat niciun semn, si l-am sunat tot eu sa aflu ca nu ajunge inainte de luni, dar mai bine sa sun eu luni dimineata, "sa fiu sigura".
Dupa ce am sunat luni de cateva ori, ca sa stiu daca are sau nu rost sa bat drumul pana la service sa-mi iau espressor-ul, n-am reusit sa aflu daca vine sau nu in ziua aceea. Am fost la service si spre norocul meu ajunsese. Dar atitudinea oamenilor mi s-a parut complet nepotrivita si un pic aroganta.
A doua experienta am avut-o zilele astea dupa ce mi-am comandat un tamper concept art prin tabloul de reduceri. Comanda am facut-o duminica, luni m-a sunat o fata draguta care mi-a spus ca ajunge marti comanda mea printr-un coleg de-al ei. Toate bune si frumoase, doar ca marti nu a ajuns, desi fata ma asigurase ca "pana seara" ajunge. Azi dimineata am sunat din nou eu la ei si i-am rugat doar sa imi spuna daca ajunge colegul azi, sau sa imi dea numarul lui sa stabilim sa ne intalnim undeva prin Bucuresti. N-a vrut sa imi dea numarul si m-a asigurat ca "ma suna colegul".
Sigur ca nu sunt absurda, inteleg ca poate oamenii au multe comenzi si nu reusesc sa ajunga la timp cu toate, dar mi s-ar parea de bun simt sa primesc un telefon si macar sa imi spuna ca vine in ziua X, sau sa ma duc eu sa il iau din locul Y.
Sincer, ma gandesc sa renunt, doar ca nu stiu de unde din alta parte sa il iau.
Ma intreb acum daca am eu ghinion sau oamenii astia chiar nu stiu cum sa se comporte cu clientii.
Imi pare rau ca trebuie sa deschid un astfel de topic, dar am fost inspirata de experienta mea din ultima perioada.
Prima experienta negativa am avut-o cu importatorul Lelit, atunci cand mi-am cumparat espressor-ul. Am dat comanda de black friday, duminica seara, in ultima zi. Urmatoarea zi mi-au dat un email prin care ma anuntau daca e reala comanda si de unde vreau sa il iau. Dupa un schimb de email-uri in care eu i-am intrebat mai multe lucruri (cum ar fi politica de returnare, posibilitatea de testare si altele) le-am spus ca vreau sa merg la magazin (referindu-ma la sediul din teatrul nottara) vineri sa il iau. Nu am mai primit niciun semn de la ei pana vineri la pranz cand mi-au dat un email destul de sec in care imi spuneau ca daca ma mai intereseaza comanda sa sun la service.
Mi s-a parut destul de ciudat si am sunat la service. Baiatul de la service mi-a zis ca trebuie sa se intereseze daca poate sa mai ajunga espressor-ul meu in aceeasi zi la ei, si urma sa ma sune el. Nu a mai dat niciun semn, si l-am sunat tot eu sa aflu ca nu ajunge inainte de luni, dar mai bine sa sun eu luni dimineata, "sa fiu sigura".
Dupa ce am sunat luni de cateva ori, ca sa stiu daca are sau nu rost sa bat drumul pana la service sa-mi iau espressor-ul, n-am reusit sa aflu daca vine sau nu in ziua aceea. Am fost la service si spre norocul meu ajunsese. Dar atitudinea oamenilor mi s-a parut complet nepotrivita si un pic aroganta.
A doua experienta am avut-o zilele astea dupa ce mi-am comandat un tamper concept art prin tabloul de reduceri. Comanda am facut-o duminica, luni m-a sunat o fata draguta care mi-a spus ca ajunge marti comanda mea printr-un coleg de-al ei. Toate bune si frumoase, doar ca marti nu a ajuns, desi fata ma asigurase ca "pana seara" ajunge. Azi dimineata am sunat din nou eu la ei si i-am rugat doar sa imi spuna daca ajunge colegul azi, sau sa imi dea numarul lui sa stabilim sa ne intalnim undeva prin Bucuresti. N-a vrut sa imi dea numarul si m-a asigurat ca "ma suna colegul".
Sigur ca nu sunt absurda, inteleg ca poate oamenii au multe comenzi si nu reusesc sa ajunga la timp cu toate, dar mi s-ar parea de bun simt sa primesc un telefon si macar sa imi spuna ca vine in ziua X, sau sa ma duc eu sa il iau din locul Y.
Sincer, ma gandesc sa renunt, doar ca nu stiu de unde din alta parte sa il iau.
Ma intreb acum daca am eu ghinion sau oamenii astia chiar nu stiu cum sa se comporte cu clientii.
Lelit PL41EM, Lelit PL043MMI, Tamper Dinamometric Concept Art 57.5mm, Portafiltru bottomless, Pitcher 350ml