Hello There, Guest! Login Register

Espressor+ rasnita incepator- 3000 lei

Salut,

Sunt incepator in lumea espresso as zice, am folosit de curand un packet Barista cu espressor DeLonghi EC685 si rasnita DeLonghi KG521.M.
Nu sunt deloc impresionat de combinatia aceasta, rasnita nu e in stare sa macine destul de fin pt espresso, rezulta un timp de extractie mic, sau daca tin 25-30 secunde cantitatea de cafea este mult prea mare, depaseste ratia de 1:2-2.5.

Asadar, as investi mai multi bani pentru un setup nou in buget 3000-3500 ron, si ma gandeam la combinitia urmatoare;
Rasnita- Kinu Phoenix
Espressor - Gaggia Clasic Pro sau Lelit PL41TEM.

La rasnita din ce vad Kinu nu prea are concurenta in pretul de 1000 lei sa zic, desi o rasnita electrica ar fi mai usor de folosit.
Problema este ca nu ma pot decide intre cele doua espressoare, amandoua au avantaje si dezavantaje.
Diferenta mare la Lelit ar fi PID-ul, dar nu stiu daca rezultatul e foarte diferit fata de Gaggia.
Portafiltru de 58 pe Gaggia, plus constructia pare mai solida, este greu de ales.

Daca mai exista variante mai bune as fi curios sa le aflu.

Multumesc

Reply
Ai putea sa mai prelungesti agonia facand modarea necesara ca rasnita sa macine de espresso:

https://www.youtube.com/watch?v=aSuBrhZI-xY

Referitor la espressor, nu ii cunosc constructia si posibilitatile, dar ce pot sa iti spun este ca n-as mai trece in veci la un grup de 58, dupa ce am fost acolo, si am revenit la 51.
E pur si simplu ororific cat de dificila este prepararea unui puc corect pe 58 comparativ cu experienta anterioara pe 49 sau cea actuala pe 46 sau 51, unde nu am nevoie de nici un fel de scule ajutatoare sau tampere extraterestre ca sa imi iasa pucul fara defecte.