Din ce spui tu e posibil ca opritorul sa nu lase rasnita sa inainteze, deci nu mai forta rotita.
*scoatem rasnita din priza
Intai scoate opritorul ca sa scapi de el, si nu-l mai monta.
Apoi desfileteaza cutitul superior, desuruband roata aceea mare de alama, apoi verifica interiorul, suruburile cutitelor sa fe stranse, aspira cafeaua si eventuale resturi de altceva.
Insurubeaza apoi cutitul superior la loc, pana la unirea cu celalalt, iar de aici mai desfileteaza o tura de roata.
*pana aici e de retinut ce ai facut, pentru viitoare curatari
Te asiguri ca ai reansamblat rasnita, o bagi in priza si apesi odata scurt pe declansator (unde loveste portafiltrul). Daca nu se aude niciun sunet de polizor inseamna ca esti intr-o zona safe
[Image: smile.gif] Te duci apoi din rotita, putin cate putin, spre fin, cu motorul pornit si rasnita goala bineinteles. Atunci cand vei auzi un sunet de polizor, inseamna ca se ating cutitele si revii imediat inapoi. Pui un semn in lateral stanga pe cosul de boabe cu markerul si te sincronizezi cu cifra zero de pe
scala postata de colegul Dot aici pe topic.
Mai dai de rotita putin inapoi si incepi experimentele.
Ar trebui sa fie totul ok