Forumul Espressoman - In cautarea espresso-ului perfect
Salutare tuturor... - Printable Version

+- Forumul Espressoman - In cautarea espresso-ului perfect (https://www.espressoman.ro/forum)
+-- Forum: Comunitatea de espressomani (https://www.espressoman.ro/forum/Forum-Comunitatea-de-espressomani)
+--- Forum: Prezentare useri si echipament (https://www.espressoman.ro/forum/Forum-Prezentare-useri-si-echipament)
+--- Thread: Salutare tuturor... (/Thread-Salutare-tuturor)



Salutare tuturor... - alecs_dorel - 03-01-2015

Sunt un nou membru incepator in tainele cafelei,
De curand am achizitionat un espresor LELIT PL41TEM prin intermediul acestui forum, problema e ca de atunci l-am utilizat numai cu cafea Lavazza la cutie pentru ca aveam deja aceasta cafea cumparata din Italia, partea buna e ca am reusit sa termin cafeaua din stoc si acum trebuie sa trec la cafea proaspat prajita sa obrin ceea ce trebuie cu acest espresor si uite asa a aparut problema cu rajnita, dupa ce am frunzarit putin forumul am decis astazi sa achizitionez - vario mahlkonig 2015 tot prin intermediul forumului pentru reducere, am completat formularul si astept .......  stau ca pe ace abia astept defapt....
De acum apare alta dilema pentru mine :  de unde o sa imi procur cafea cat mai aproape de zona casei (13 Septembrie  - Sebastian) de preferat si ce sa aleg ca si sortiment nepriceput fiind, aici o sa va rog pe voi sa ma ajutati si cu alte chestii pe care credeti ca ar trebui sa le stiu mai ales despre rajnita.
O zi buna .


RE: Salutare tuturor... - stefandinescu - 03-01-2015

Salut! Felicitari pentru achizitii. In Bucuresti ai prajitori de cafea: Guido, Sarkis, Hot Spot, Coffee Map etc. Cand iesi in oras sigur iti faci drum pana la unul. Eu sunt din Constanta si platesc ramburs si curier pentru cafea. Daca am avea prajitorii in toate orasele ar fi super....ce sa mai spun cum ar fi sa avem si aproape de casa Smile