Hello There, Guest! Login Register

Upgrade de la DeLonghi Dedica

Va salut. De vreo 3 ani îmi fac cafeaua cu un dedica și un kinu m 47 phoenix.
As dori sa fac upgrade la un espressor cu portafiltru de 58mm pentru că am auzit că extrage mai bine cafeaua. Bugetul este limitat așa că m ar ajuta mult recomandările voastre pentru un espressor cu portafiltru de 58mm la un preț redus care sa își facă treaba.
Sunt deschis și la SH daca are cineva.

Reply
Bugetul este limitat dar cat de limitat? Un espressor entry level foarte bun este Gaggia clasic Evo pe care cu siguranță îl găsești și pe piata SH sau poate un Lelit PL41(acesta nu are grupul de 58mm ci 75mm) ,dar aceste recomandări sunt irelevante dacă nu corespund bugetului tau.
Espresso:Stone Mine & Eureka Mignon Specialita/ Felicita Arc
Brew: Kinu M47 classic 

Reply
Eu de la Delonghi Dedica am trecut la Flair Classic si rezultatele sunt incomparabil mai bune. Asa ca daca ai rabdare poti lua in considerare si un setup de genu espressor manual non electric (gen Flair) + kettle electric. Nu are portafiltru de 58 dar te incadrezi sub 1000 de lei. Dar cum zicea si AlexDeedy depinde cat de limitat e bugetul tau

Reply
Bugetul  il voi face in functie de ce exista pe piata. Nu am specificat, dar doresc un espressor cu timp programabil la buton pentru ca dimineata nu am timp sa stau dupa el, imi fac cafeaua si plec cu ea.

Reply
Si rasnesti manual inainte? Ceva nu prea are sens pentru mine.
Un espressor automat pare a fi pentru ce ai scris tu.

Stiu ca nu te ajuta, dar eu nu stiu espressor ieftin care are timer. 
Eu planuiesc sa imi fac pe lelit ceva diy, ca sa nu mai stau cu ochii pe cronometru.
PL41TEM, PL43MMI, Kinu Simplicity

Reply
(14-12-2023, 10:00)Abru Wrote: Rasnesc manual pentru ca nu am bani inca de una electrica de calitate. 

Reply
Posibil să reușești cu un Gaggia modat, la Lelit nu știu dacă este vreun model de buget cu shot programabil din fabrica , dar oricum vorbim de 2500 lei minim.