Hello There, Guest! Login Register

Sfat macinare si extractie

Salut, la multi ani tuturor ! Un an 2024 cu sanatate , bucurii si delicii ( cu cafea).
As dori sa ma ajutati cu un sfat. Am achizitionat de curand un Kingrinder K4, am schimbat si portafiltrul original de la un De Longhi ECP 31.21,care este cu sita presurizata cu unul fara fund de 16-18 gr. cu sita nepresurizata. La o cafea cu ratio 1:2 sau 1:3 in aprox. 26-32 sec. folosesc o macinatura undeva intre 74-76 click-uri pe Kingrinder. Daca vreau sa fac totusi o cafea mai lunga, gen 1:4, trebuie sa macin mai fin sau mai grosier? Stiu ca daca o fac mai grosier, iese mai multa in acelasi interval de timp, dar nu se strica si gustul? Cafeaua este Guatemala sau Etiopia Poate pentru unii dintre voi este o banalitate ceea ce intreb, dar nu trageti in mine chiar"mortal". Sunt un incepator. Va multumesc

Reply
(04-01-2024, 13:23)ToniF Wrote: Salut, la multi ani tuturor ! Un an 2024 cu sanatate , bucurii si delicii ( cu cafea).
As dori sa ma ajutati cu un sfat. Am achizitionat de curand un Kingrinder K4, am schimbat si portafiltrul original de la un De Longhi ECP 31.21,care este cu sita presurizata cu unul fara fund de 16-18 gr. cu sita nepresurizata. La o cafea cu ratio 1:2 sau 1:3 in aprox. 26-32 sec. folosesc o macinatura undeva intre 74-76 click-uri pe Kingrinder. Daca vreau sa fac totusi o cafea mai lunga, gen 1:4, trebuie sa macin mai fin sau mai grosier? Stiu ca daca o fac mai grosier, iese mai multa in acelasi interval de timp, dar nu se strica si gustul? Poate pentru unii dintre voi este o banalitate ceea ce intreb, dar nu trageti in mine chiar"mortal". Sunt un incepator. Va multumesc

De ce vrei cafeaua mai lunga ?
ECM Puristika + DF64 SSP MP

Reply
(04-01-2024, 13:31)anyidulike Wrote:
(04-01-2024, 13:23)ToniF Wrote: Salut, la multi ani tuturor ! Un an 2024 cu sanatate , bucurii si delicii ( cu cafea).