(20-11-2014, 00:17)Lyvyoo Wrote: Eu nu stiu de ce ai mers pe Twin, la cate bube are pe forumurile de afara...
Salut Lyvyoo,
In principiu singurul motiv de a alege aparatul din semnatura au fost banii, la care am putut cumpara aparatul nou nout. Am gasit pe okazii mai ieftin decat jumatatea pretului din magazin. Inainte de achizitie am citit mai multe forumuri din afara. La pretul de cumparare am adaugat si niste drumuri la service. De aia am acceptat si pretul de reparare, dar avertizez toata lumea de serviceul Gaggia autorizat.
Postez aici o parte din emailurile/experienta mea cu ei, ca sa aveti o mica privire in situatia mea:
Buna ziua,
Azi am primit de la Dvs. un pachet in care se afla o placa de baza Gaggia Baby Twin. Am constatat faptul ca ati trimis o placa de baza la care cineva s-a umblat: un releu semiconductor de tip AQH3223 este scos jos de pe placa.
Daca ar fi placa espressorului meu asa zis defecta, toate componentele placii ar trebui sa fie pe placa, chiar daca era arsa si trebuia inlocuita, nu scos jos de pe ea.
Prin urmare toata comportamentul serviceului dupa cum urmeaza:
1. Se confirma telefonic ca placa este arsa/defecta.
2. Se promite de technicianul ca piesa inlocuita o sa fie inapoiata "obligatoriu" cu espressorul.
3. Nu se trimite inapoi piesa, numai espressorul cu o factura.
4. Pe factura nu apare nici o piesa inlocuita, numai decalcifierea si manopera reparatii.
5. Se trimite inapoi espressorul fara nici un deviz/formular de service.
6. Se promite prin telefon ca serviceul asigura 6 luni de garantie pt. espressorul dupa reparare.
7. Se trimite inapoi espressorul fara nici un certificat de garantie oficial.
8. Dupa reclamare telefonica se promite a doua oara ca se trimite inapoi in ziua discutiei telefonice placa inlocuita.
9. Dupa ce nu se trimite inapoi iarasi piesa, numai dupa o reclamatie scrisa ma contacteaza serviceul ca trimite devizul, piesa inlocuita si certificatul de garantie cu curier.
10. Vine inapoi placa cu un raport de service (nu comentez din punct de vedere profesional). Garantia de 6 luni e scrisa intr-un rand, dar nimic special.
11. Pe placa trimisa inapoi lipseste un releu semiconductor, care se vede, ca a fost scos jos prin cositorire.
arata faptul ca in modul de lucru a serviceului exista o deficienta mare, vrand sa ascunda ceva.
Ma simt ca si un client pacalit de un service care are si certificat sistemul de management a calitatii ISO. O sa apelez la ANPC Bucuresti la care depun reclamatie/sesizare despre cele intamplate.
Raspunsul la mailul de mai sus:
Buna ziua ,
In prima faza tehnicienii nostri au incercat sa va repare placa electronica pentru a reduce costurile reparatiei .
In procedeul tehnic de reparatie a placi electronice se inlocuise anumite componente electronice pe placa .
Placa nu s-a putut repara deoarece tehnicienii nostri au ajuns la concluzia ca procesorul este defect iar cu acordul dumneavostra s-a inlocuit placa electronica .
Raportul de service si garantia nu sunt scrise intr-un singur rand asa cum spuneti dumneavostra.
Nu ati specificat ca aparatul se afla in stare perfecta de functionare .
Izzo Alex Duetto 2 + Lelit PL043MM + Reneka Micro Sieve + Pitcher Motta Europa 350+500ml + Tamper Motta