Hello There, Guest! Login Register


Service Gaggia

#1
Cunoasteti alt service pt Gaggia Classic in Bucuresti decat cel de pe Mosilor?

Sau stiti cat costa schimbarea unui robinet de apa? Ei mi-au cerut 280 RON...

Multumesc!
Gaggia Classic +PID + Rancilio Silvia steam wand; LELIT PL043MM; Tamper Concept-Art; Marzocco 7g+14g
 
Reply
#2
Atentie mare cu serviceul SPECTRUM 93 SRL din calea Mosilor. Am patit si eu cu ei. Am platit tot 280 RON pt. schimbare placa de baza, dar sincer nu stiu nici  pana azi, daca a fost schimbat sau nu. Toate dovezile arata ca nu prea au facut nimic cu espressorul, numai au decalcifiat si au cerut 280 RON.

Eu sincer n-am desfacut-o un Classic, dar Twinul meu de mai multe ori. Si zic, daca poti sa iei piesa din alta parte si faci tu schimbarea dupa forumurile, e mai bine asa decat sa fii pacalit de un service "autorizat".
Izzo Alex Duetto 2 + Lelit PL043MM + Reneka Micro Sieve + Pitcher Motta Europa 350+500ml + Tamper Motta
 
Reply
#3
Eu nu stiu de ce ai mers pe Twin, la cate bube are pe forumurile de afara...
#Lelit Bianca V3 Black #EK43S + SSP & Titus carrier #Honne Slim #Kinu Titan
 
 
Reply
#4
In concluzie, ma suna cei de la gaggia (SPECTRUM 93) sa-mi spuna ca e boilerul crapat si din acest motiv curge apa. Cauza mentionata: a crapat din cauza ca a fost tinut aparatul in frig si a inghetat....Eu nu am tinut aparatul decat in bucatarie de un an, deci asta cu siguranta nu s-a intamplat...Costul reparatiei cerut 360 RON pt schimbarea boilerului...

A doua zi ma suna acelasi individ, ca de fapt nu este boilerul spart, ci robinetul de apa...din cauza aceluiasi motiv cu inghetul, si ca ma costa doar 280 RON sa-l repar...Am acceptat...

Ulterior am descoperit si service-ul http://www.serviceaparatecafea.ro/ care mi-au spus ca reparatia de schimbarea robinetului de apa costa 150 RON.

Cei de la SPECTRUM nu au vrut sa-mi micsoreze pretul cand le-am povestit de concurenta, spunand ca ceilalti repara aparatele intr-o bucatarie...deci am platit 280 RON pentru schimbarea robinetului, altfel trebuia sa platesc 90 RON constatare (la ceilalti constatarea este gratuita)

Momentan vad partea plina a paharului ca pot sa-mi prepar cafeaua, cat despre service-uri va las pe voi sa alegeti.
Gaggia Classic +PID + Rancilio Silvia steam wand; LELIT PL043MM; Tamper Concept-Art; Marzocco 7g+14g
 
Reply
#5
De obicei constatarea este gratuita daca faci si reparatia acolo. Si e si de bun simt, pana la urma e un tehnician care munceste sa-i dea de capat...

Practic, tu te-ai dus la ultimii intreband direct de piesa propusa de primul service, nu?
Dar daca primul tehnician a dat chix, iti vor schimba degeaba mai ieftin piesa, fara sa te rezolve.
PL41TEM, Eureka Mignon Specialita, M47 Phoenix, ibric, AeroPress, Kompresso... and V60/Hario Buono
 
Reply
#6
(20-11-2014, 00:17)Lyvyoo Wrote: Eu nu stiu de ce ai mers pe Twin, la cate bube are pe forumurile de afara...

Salut Lyvyoo,


In principiu singurul motiv de a alege aparatul din semnatura au fost banii, la care am putut cumpara aparatul nou nout. Am gasit pe okazii mai ieftin decat jumatatea pretului din magazin. Inainte de achizitie am citit mai multe forumuri din afara. La pretul de cumparare am adaugat si niste drumuri la service. De aia am acceptat si pretul de reparare, dar avertizez toata lumea de serviceul Gaggia autorizat.

Postez aici o parte din emailurile/experienta mea cu ei, ca sa aveti o mica privire in situatia mea:


Buna ziua,


Azi am primit de la Dvs. un pachet in care se afla o placa de baza Gaggia Baby Twin. Am constatat faptul ca ati trimis o placa de baza la care cineva s-a umblat: un releu semiconductor de tip AQH3223 este scos jos de pe placa.

Daca ar fi placa espressorului meu asa zis defecta, toate componentele placii ar trebui sa fie pe placa, chiar daca era arsa si trebuia inlocuita, nu scos jos de pe ea.

Prin urmare toata comportamentul serviceului dupa cum urmeaza:

1. Se confirma telefonic ca placa este arsa/defecta.
2. Se promite de technicianul ca piesa inlocuita o sa fie inapoiata "obligatoriu" cu espressorul.
3. Nu se trimite inapoi piesa, numai espressorul cu o factura.
4. Pe factura nu apare nici o piesa inlocuita, numai decalcifierea si manopera reparatii.
5. Se trimite inapoi espressorul fara nici un deviz/formular de service.
6. Se promite prin telefon ca serviceul asigura 6 luni de garantie pt. espressorul dupa reparare.
7. Se trimite inapoi espressorul fara nici un certificat de garantie oficial.
8. Dupa reclamare telefonica se promite a doua oara ca se trimite inapoi in ziua discutiei telefonice placa inlocuita.
9. Dupa ce nu se trimite inapoi iarasi piesa, numai dupa o reclamatie scrisa ma contacteaza serviceul ca trimite devizul, piesa inlocuita si certificatul de garantie cu curier.
10. Vine inapoi placa cu un raport de service (nu comentez din punct de vedere profesional). Garantia de 6 luni e scrisa intr-un rand, dar nimic special.
11. Pe placa trimisa inapoi lipseste un releu semiconductor, care se vede, ca a fost scos jos prin cositorire.

arata faptul ca in modul de lucru a serviceului exista o deficienta mare, vrand sa ascunda ceva.

Ma simt ca si un client pacalit de un service care are si certificat sistemul de management a calitatii ISO. O sa apelez la ANPC Bucuresti la care depun reclamatie/sesizare despre cele intamplate.

Raspunsul la mailul de mai sus:

Buna ziua ,


In prima faza tehnicienii nostri au incercat sa va repare placa electronica pentru a reduce costurile reparatiei . 
In procedeul tehnic de reparatie a placi electronice se inlocuise anumite componente electronice pe placa .
Placa nu s-a putut repara deoarece tehnicienii nostri au ajuns la concluzia ca procesorul este defect iar cu acordul dumneavostra s-a inlocuit placa electronica .
Raportul de service si garantia nu sunt scrise intr-un singur rand asa cum spuneti dumneavostra.
Nu ati specificat ca aparatul se afla in stare perfecta de functionare .
Izzo Alex Duetto 2 + Lelit PL043MM + Reneka Micro Sieve + Pitcher Motta Europa 350+500ml + Tamper Motta
 
Reply
#7
Cei cu 150 ron au zis mai jos, deci este si manopera inclusa. Nu stiu in schimb daca folosesc piese originale, cum se lauda Gaggia...

Buna ziua ,

Daca intradevar problema dvs este de la robinet (fiind o piesa fixă,la care nu se pot schimba garniturile interioare ) si trebuie inlocuit,atunci costul ar fi de 150 lei . Pentru o raspuns mai exact va astept la service-ul nostru . Constatarea fiind gratuită.
Gaggia Classic +PID + Rancilio Silvia steam wand; LELIT PL043MM; Tamper Concept-Art; Marzocco 7g+14g
 
Reply
#8
Salut.

M-am gandit ca povestea mea poate fi utila pentru cei ce au ghinionul ca dupa ce au cumparat o masina noua sa constate ca ea nu merge.
Am cumparat de pe ebay o masina Gaggia Unica. Am primit masina acasa cu toate documentele ok, adica Certificat de Garantie si Factura. Dupa prima proba masina nu facea doua portii de cafea. Oooops.
Repede pe net si primul service aparut la cautare a fost SPECTRUM 93 SRL. GHINION.
Dupa ce am contactat acest atelier de garaj am fost trimis la plimbare destul de politicos sub pretextul ca pentru garantie trebuie sa ma adresez magazinului de unde am cumparat espresorul.  Angry
Deschizand capacul masinii spre surprinderea mea observ inscrisul MADE IN ROMANIA si o serie Unica! Aceeasi serie si pe certificatul de garantie. Bun, Asta inseamna ca a fost produs de o firma serioasa. Si plecand la "sapat" am aflat ca masina mea de cafea a fost fabricata si asamblata la Orastie de catre niste romani seriosi. Am aflat si ca acum Brandul Gaggia cat si SAECO care produceau la Orastie au fost cumparati de catre Philips. Ecooo... Bun , am adresat pe siteul Philips o cerere de support pentru reparatie in garantie si spre marea mea surprindere in cateva ore am primit un mail in limba romana in care eram indrumat catre service autorizat Philips din Romania este vorba despre  ESD-ROM "Bd. Iuliu Maniu Nr. 7. M-am prezentat cu masina acolo si in 24 de ore aveam masina acasa in stare de functionare reparata in garantie!!!! Constat ca traim in Uniunea Europeana.


Attached Files Thumbnail(s)
   
 
Reply
#9
Foarte interesant ce spui! O sa-i invit pe cei de la Spectrum sa prezinte o parere publica. Dar pana acum nu am mai auzit cazuri de espressor cumparat din afara, care sa beneficieze de garantie in UE, ci in tara respectiva. Si din cate am aflat, asta se intampla pentru ca producatorul nu deconteaza piesele si reparatia, ca in cazul masinilor, ci contractul de service e facut separat de fiecare importator din fiecare tara. Deci ar trebui sa repare pe banii lor cumva... Dar o corporatie isi poate asuma aceste mici cheltuieli pana la urma, pentru un PR mai bun.

A mai fost un caz pe forum, unde un user si-a luat un Epxobar de afara si i-a fost reparat in Romania, insa am aflat ulterior ca a fost un act de bunavointa fata de acest forum facut de catre serviceman-ul importatorului Expobar (mai ales ca a fost vorba doar de manopera nu si de piese) , caci Expobar nu deconteaza nimic in acest sens.
#Lelit Bianca V3 Black #EK43S + SSP & Titus carrier #Honne Slim #Kinu Titan
 
 
Reply
#10
Foarte frumos. Asta e poate singurul avantaj al corporațiilor de acest gen.
Eu am avut o situație de genul asta cu un aparat foto cumpărat sh si ieșit din garanție care a fost reparat gratis in service pentru ca problema era considerată defect de fabricație Smile.
Lelit PL41EM, Lelit PL043MMI, Tamper Dinamometric Concept Art 57.5mm, Portafiltru bottomless, Pitcher 350ml
 
Reply
#11
(29-01-2015, 19:08)Lyvyoo Wrote: Foarte interesant ce spui!  O sa-i invit pe cei de la Spectrum sa prezinte o parere publica. Dar pana acum nu am mai auzit cazuri de espressor cumparat din afara, care sa beneficieze de garantie in UE, ci in tara respectiva. Si din cate am aflat, asta se intampla pentru ca producatorul nu deconteaza piesele si reparatia, ca in cazul masinilor, ci contractul de service e facut separat de fiecare importator din fiecare tara. Deci ar trebui sa repare pe banii lor cumva... Dar o corporatie isi poate asuma aceste mici cheltuieli pana la urma, pentru un PR mai bun.  

A mai fost un caz pe forum, unde un user si-a luat un Epxobar de afara si i-a fost reparat in Romania, insa am aflat ulterior ca a fost un act de bunavointa fata de acest forum facut de catre serviceman-ul importatorului Expobar (mai ales ca a fost vorba doar de manopera nu si de piese) , caci Expobar nu deconteaza nimic in acest sens.

Lucrez in domeniul "Asigurarea Calitatii" si pot prezenta daca e nevoie si dovezi fata de cele spuse.

Cei de la Philips au reactionat corect. Legislatia Uniunii Europene precum si cerintele care rezulta din Standardul ISO :9001 - 2008 prevad ca atunci cand ai un numar unic de serie asumat sa asiguri raspunsul la reclamatie cat mai aproape de utilizatorul final. In cazul meu daca fabrica era in Romania ... producatorului ii era practic imposibil sa-mi refuze repararea bunului aflat in termenul si conditiile de garantie. Deci nu putem vorbi de bunavointa ci doar de un comportament corect fata de un utilizator final in conformitate cu legislatia europeana si cu Politica de Calitate asumata.
 
Reply
#12
Sa mai zica cineva acum ca preluarea Gaggia de catre Philips a fost un lucru rau!!!  Big Grin

Problema garantiilor e mai spinoasa decat se crede. Daca producatorul acorda garantia doar primului cumparator (nimeni nu-i poate interzice asta) atunci recumparand produsul pierzi garantia. DAR daca certificatul de garantie e "in alb" garantia ramane valabila pentru produsul respectiv pana la prima complectare a fisei de garantie. De aceea in cazul in care primiti un certificat de garantie necomplectat in pachet lasati-l asa pana la prima interventie.  Cool
Raul, consumator zilnic de cafea (si de vin rosu!)
Gaggia Classic, Home Vario Mahlkonig, tamper Concept-Art, Filtru Bezzera nepresurizat pt 2 cesti, 14g, 58mm
 
Reply
#13
Cu siguranta conteaza si forma de organizare. Tu ai rezolvat practic la reprezentanta Philips in Romania nu la Gaggia, care este reprezentata in Romania nu de Gaggia Milano cu filiala aici ci de o firma, X sa-i spunem.

De exemplu, daca ai o problema cu un Lelit luat din Germania, Lelit fiind o firma italiana de familie nu o corporatie, cu un contract aici cu firma X care ii cumpara produsele si le revinde in Romania, deci nu o reprezentanta cum este in cazul corporatiilor, mai poti face ceva pe linia reglementarilor europene?
#Lelit Bianca V3 Black #EK43S + SSP & Titus carrier #Honne Slim #Kinu Titan
 
 
Reply
#14
Totul depinde de cat de tupeist esti.
DAR toti vanzatorii iti spun sa le trimiti lor produsul defect. Sunt si cazuri de centre de service pentru o marca (de exemplu LG are asa ceva) unde trimiti direct produsul. La acestia din urma ai sanse sa-ti rezolvi garantia. La primii nu prea
Raul, consumator zilnic de cafea (si de vin rosu!)
Gaggia Classic, Home Vario Mahlkonig, tamper Concept-Art, Filtru Bezzera nepresurizat pt 2 cesti, 14g, 58mm
 
Reply
#15
(29-01-2015, 23:12)Lyvyoo Wrote: Cu siguranta conteaza si forma de organizare. Tu ai rezolvat practic la reprezentanta Philips in Romania nu la Gaggia, care este reprezentata in Romania nu de Gaggia Milano cu filiala aici ci de o firma, X sa-i spunem.  

De exemplu, daca ai o problema  cu un Lelit luat din Germania, Lelit fiind o firma italiana de familie nu o corporatie, cu  un contract aici cu  firma X care ii cumpara produsele si le revinde in Romania,  deci nu o reprezentanta cum este in cazul corporatiilor, mai poti face ceva pe linia reglementarilor europene?

Da , poti. Daca stii cine este producatorul in cazul de fata Fabrica Orastie si DACA aceasta este certificata pe standardul de calitate ISO 9001/2008 , te adresezi cu o reclamatie conform cu :7.2.1, "Post-delivery activities include, for example, actions under warranty provisions, contractual obligations such as maintenance services, and supplementary services such as recycling or final disposal."
Si ei iti vor raspunde. In cazul in care nu iti raspund te adresezi organismului de cetificare si atunci e naspa rau pentru ei. Si aici sunt detalii de discutat. Ideea postarii mele era ca noi in calitate de cumparatori ai unor produse de calitate si ale unor marci care se respecta avem niste drepturi garantate si sustinute de Legislatia Europeana si de sistemele de certificare ale calitatii la care producatorii au aderat. Daca invatam sa le folosim , sau nu depinde numai de noi.
Gaggia Unica
 
Reply
#16
Daca producatorul are specificat in contractele cu distribuitorii ca acestia preiau sarcinile de service pentru produsele distribuite nici o "amenintare" nu mai functioneaza. Oricum legislatia prevede faptul ca, daca producatorul nu specifica altceva. garantia se acorda doar primului proprietar.
In + la noi datorita unei proaste intelese recomandari garantia standard e de 24 luni, chiar daca producatorul acorda doar un an (Gaggia in multe state membre UE are doar un an garantie) si poti ajunge la un caz in care producatorul iti va raspunde ca produsul, conform normelor sale interne, nu se mai afla in garantie, desi pe piata romana importatorul acorda o garantie de 2 ani.
Raul, consumator zilnic de cafea (si de vin rosu!)
Gaggia Classic, Home Vario Mahlkonig, tamper Concept-Art, Filtru Bezzera nepresurizat pt 2 cesti, 14g, 58mm
 
Reply
#17
(30-01-2015, 14:15)amarok Wrote: Daca producatorul are specificat in contractele cu distribuitorii ca acestia preiau sarcinile de service pentru produsele distribuite nici o "amenintare" nu mai functioneaza. Oricum legislatia prevede faptul ca, daca producatorul nu specifica altceva. garantia se acorda doar primului proprietar.
In + la noi datorita unei proaste intelese recomandari garantia standard e de 24 luni, chiar daca producatorul acorda doar un an (Gaggia in multe state membre UE are doar un an garantie) si poti ajunge la un caz in care producatorul iti va raspunde ca produsul, conform normelor sale interne, nu se mai afla in garantie, desi pe piata romana importatorul acorda o garantie de 2 ani.
Corect. Asa s-a si intimplat. Producatorul Fabrica Philips din Romania m-a trimis la service autorizat ESD-ROM.
Gaggia Unica
 
Reply
#18
Concluzionand, din toate afirmatiile tale (si din PM-ul primit) ar rezulta ca si userii care au prins in strainatate oferte mai bune la magazine oficiale pentru espressoare si rasnite Rocket sau Bezzera sau La Spaziale sau Mazzer (si am vazut ceva cazuri pe forum) au dreptul sa se adreseze importatorilor oficiali in Romania ai acestori marci, pentru a le fi reparate in garantie gratuit aparatele, pe cheltuiala romanilor. Mai departe, socoteala cheltuielilor se face intre brand-ul italian si importatorul de aici, fara sa il doara capul pe consumatorul cetatean UE. Corect?
#Lelit Bianca V3 Black #EK43S + SSP & Titus carrier #Honne Slim #Kinu Titan
 
 
Reply
#19
(30-01-2015, 22:01)Lyvyoo Wrote: Concluzionand, din toate afirmatiile tale (si din PM-ul primit) ar rezulta ca si userii care au prins in  strainatate oferte mai bune la magazine oficiale pentru  espressoare si rasnite Rocket sau Bezzera sau La Spaziale sau Mazzer (si am vazut ceva cazuri pe forum) au dreptul sa se adreseze importatorilor oficiali in Romania ai acestori marci, pentru a le fi reparate in garantie gratuit aparatele, pe cheltuiala romanilor. Mai departe, socoteala cheltuielilor se face intre brand-ul italian si importatorul de aici, fara sa il doara capul pe consumatorul cetatean UE. Corect?
Nu . Se pot adresa fabricii producatoare care sa le recomande un dealer local cu care au relatii comerciale.
In cazul de fata am scris la Philips propietarul fabricii din Orastie care a produs masina mea de cafea de tipul Gaggia Unica. Philips prin e-mail m-a trimis la un service cu care are relatii comerciale si acestia ESD-ROM mi-au reparat masina in garantie. Habar nu am cum s-a facut decontul. Si nici nu-mi pasa.
Gaggia Unica
 
Reply
#20
Ok, exista dealeri locali aici in relatii comerciale cu aceste brand-uri. In acest caz, fabrica este obligata sa-i trimita pe cei cu espressoare luate oficial din Germania sa zicem, la dealerul roman, care la randul sau este obligat sa repare aparatul in garantie pe banii lui, mai departe socotindu-se el cu fabrica?
#Lelit Bianca V3 Black #EK43S + SSP & Titus carrier #Honne Slim #Kinu Titan
 
 
Reply
#21
(30-01-2015, 22:25)Lyvyoo Wrote: Ok, exista dealeri locali aici in relatii comerciale cu aceste brand-uri. In acest caz, fabrica este obligata sa-i trimita pe cei cu espressoare luate oficial din Germania sa zicem,  la dealerul roman, care la randul sau este obligat sa repare aparatul in garantie pe banii lui, mai departe socotindu-se el cu fabrica?
Probabil ca da ...
Documentele cerute au fost Factura de cumparare care sa contina seria aparatului si certificatul de garantie care era in cutia aparatului. Le-am prezentat la Service si in 24 de ore am ridicat masina reparata.
Gaggia Unica
 
Reply
#22
(30-01-2015, 22:25)Lyvyoo Wrote: In acest caz, fabrica este obligata sa-i trimita pe cei cu espressoare luate oficial din Germania sa zicem,  la dealerul roman, care la randul sau este obligat sa repare aparatul in garantie pe banii lui, mai departe socotindu-se el cu fabrica?

Nu este obligata. Daca vrea o face, daca nu te ignora. Obligatia cumparatorului e de a contacta serviceul mentionat pe certificatul de garantie ce insoteste produsul respectiv. Doar in cazul in care se specifica ca serviceul se acorda la locatia cumparatorului, doar atunci producatorul poate decide sa trimita un dealer local.
Raul, consumator zilnic de cafea (si de vin rosu!)
Gaggia Classic, Home Vario Mahlkonig, tamper Concept-Art, Filtru Bezzera nepresurizat pt 2 cesti, 14g, 58mm
 
Reply
#23
(31-01-2015, 00:05)amarok Wrote:
(30-01-2015, 22:25)Lyvyoo Wrote: In acest caz, fabrica este obligata sa-i trimita pe cei cu espressoare luate oficial din Germania sa zicem,  la dealerul roman, care la randul sau este obligat sa repare aparatul in garantie pe banii lui, mai departe socotindu-se el cu fabrica?

Nu este obligata. Daca vrea o face, daca nu te ignora. Obligatia cumparatorului e de a contacta serviceul mentionat pe certificatul de garantie ce insoteste produsul respectiv. Doar in cazul in care se specifica ca serviceul se acorda la locatia cumparatorului, doar atunci producatorul poate decide sa trimita un dealer local.

Imi pare rau ca te contrazic dar nu este asa.
Orice fabrica care vinde un produs de uz casnic cu serie unica este obligata in Uniunea Europeana sa ofere GARANTIE si sa raspunda la o reclamatie cu privire la produsul livrat. Ea, fabrica, poate sa cheme produsul in fabrica pentru investigatii si reparatii sau poate sa dispuna unei terte parti contractante repararea produsului in numele fabricii. Clientul se poate adresa pentru obiectul defect pentru care are garantie si vanzatorului. Acesta TREBUIE conform cu legislatia sa inlocuiasca prosusul sau sa-l repare. Sunt doua situatii distincte si separate. Si e bine ca este asa !!! Pentru noi consumatorii!
Gaggia Unica
 
Reply
#24
Precum am mai scris daca fabrica are externalizata partea de garantii (si putin nu o au!) nu are nici o obligatie sa-ti repare produsul respectiv.
Daca tu achizitionezi produsul in spania si locuiesti in grecia, in cazul in care produsul tau nu are garantie internationala trebuie sa te adresezi vanzatorului si nu producatorului.
Raul, consumator zilnic de cafea (si de vin rosu!)
Gaggia Classic, Home Vario Mahlkonig, tamper Concept-Art, Filtru Bezzera nepresurizat pt 2 cesti, 14g, 58mm
 
Reply
#25
Cred ca ne departam prea mult de subiectul "SERVICE GAGGIA" si de motivul postarii mele.
Voi recapitula faptele pentru cei care doresc sa-si cumpere un espressor Gaggia Unica din alta parte decat de la un dealar local si care in urma achizitionarii intimpina probleme cu masina in garantie.
- Am cumparat de la un magazin virtual un espressor Gaggia Unica model RI 9933/11
- Dupa o minima folosinta masina nu mai functiona corespunzator
- M-am adresat unui Service local care are in portofoliui si reparaarea in garantie a Gaggia Unica si am fost refuzat
- M-am adresat fabricantului Philips Romania si am fost directionat care un service autorizat si am reparat masina in garantie .
- ca si documente mi-au fost cerute Factura de cumparare a masinii si certificatul de garantie.
Aceste fapte le sustin cu dovezi.

Cu aceasta ocazie am aflat ca cel putin modelul Gaggia Unica RI9933/11 este fabricat in Romania la fabrica Philips din localitatea Orastie.  


Attached Files Thumbnail(s)
   
Gaggia Unica
 
Reply
#26
Cam toate "Gaggiile" sunt ansamblate in Romania, fabrica de piese fiind in Milano. Cu exceptia ultimelor super modele Gran Prestige, care se fac in China.
#Lelit Bianca V3 Black #EK43S + SSP & Titus carrier #Honne Slim #Kinu Titan
 
 
Reply
#27
Asta-i ce ti s-a intamplat tie in acest caz. De aici pana a generaliza pentru toate produsele e cale lunga.
Raul, consumator zilnic de cafea (si de vin rosu!)
Gaggia Classic, Home Vario Mahlkonig, tamper Concept-Art, Filtru Bezzera nepresurizat pt 2 cesti, 14g, 58mm
 
Reply
#28
Am primit un mail de la service-ul Gaggia / Lelit care zice asa:

Pentru userii de pe forum revizie + decalcifiere + inlocuire garnituri grup, pretul va fi redus la 60 de lei. Precizati provenienta de pe forum inainte de a lasa aparatul in service.
Detalii la 0720.048.072 (Alex)
#Lelit Bianca V3 Black #EK43S + SSP & Titus carrier #Honne Slim #Kinu Titan
 
 
Reply
#29
O masura buna, venita in sprijinul unei mai bune monitorizari a relatiei forumului cu service-ul, astfel incat importatorul sa aiba cunostinta de toate discutiile user - service.

Astfel, inainte ori concomitent cu o anumita problema de service pentru Gaggia, Lelit sau Macap, trimiteti un mesaj si catre  service@gaggia.com.ro pentru ca speta voastra sa ajunga si la management nu doar la service-ul colaborator Spectrum. E solutia cea mai ok pentru a fi mereu la curent cu tot ce s-a mai scris pe forum si a actiona mai rapid.
#Lelit Bianca V3 Black #EK43S + SSP & Titus carrier #Honne Slim #Kinu Titan
 
 
Reply
#30
mi-am trimis saptamana trecuta aparatul Gaggia Classic la service-ul Spectrum pe motiv ca imi picura apa prin teava de abur, teava fiind una Rancilio. M-au sunat azi sa imi spuna ca daca am modificat teava nu se mai acopera garantia. A mai trimis cineva in service aparatul cu teava modificata si sa se lege de acest lucru? Multumesc
Lelit PL41 LEM, Eureka Mignon Manuale
 
Reply
  


Forum Jump:


Browsing: 1 Guest(s)