Welcome Back Log In Create Account

Salut!

Salutare esspresomani,

Ma numesc Bogdan si sunt din Bucuresti - pasionat de (baut)cafea dintotdeauna - sunt student la medicina in an terminal si desi am rezidentiatul pe cap am hotarat ca e vremea sa trec la fapte si anume la preparare espresso acasa.

Decizia am luat-o ca urmare a participarii la un workshop gratuit organizat de Guido, unde am aflat o multime de lucruri noi/interesante si mai cu seama am realizat ca defapt nu stiam mare lucru despre cafea in general.

Zis si facut, de black friday am achizitionat un espressor Lelit PL41LEM. Acum incepe partea "trista", la momentul respectiv nu aveam fonduri si pentru o rasnita astfel incat am folosit mereu cafea de la Guido rasnita in shop.

Rezultatele sunt destul de bune, peste ceea ce gasesc in oras in materie de espresso/cappuccino (mai putin desigur cafenelele de specialitate) insa imi propun cat de curand sa cumpar si o rasnita. Banuiesc ca o sa faca o diferenta considerabila cafeaua proaspat rasnita.

Acum in bugetul meu de pana in 1000lei si dupa citit pe forum ma incadrez pentru: Gaggia MDF, Ascaso i-mini sau i-steel si Lelit Pl043mmi. Am vazut ca i-steel ar avea cutite plate mai mari, merita diferenta de pret? Am tot citit review-uri si nu pot spune ca reusesc sa ma indrept spre una anume. Sfaturi/sugestii?

Acestea fiind spuse nu imi ramane decat sa atasez o poza cu echipamentul Smile

O seara buna!
[Image: ZyjHq5q.jpg]

Reply
Kinu m47.. evita electricele entry lvl.. o sa ai numai probleme cu ele

Si inca ceva.. nu mai arunca banii pe cafe rasnita in shop.. pierdere de resurse si timp.. mai bine mai rezista pana faci rost de rasnita
Strietman CT1/ Elektra MCAL + Honne;   Flair Signature Pro/Aeropress + Kinu Pheonix;  V60 + Kinu m68.

Reply
Salut. Pe lângă o cafea proaspăt si corect prajita, următoarea piesa in ecuatia obtinerii unui espresso, e rasnita. Fara aceasta foarte importanta piesa, nu putem vorbi despre nimic.