Hello There, Guest! Login Register

Rășnită pentru french press, M47 sau Phoenix?

Buna,

Nou subscriber, sper să nu fac greșeli de exprimare majore, văd că sunt mulți ingineri pe aici, iar diverse discuții tehnice recunosc că mă depășesc. Am incercat să mă informez inainte de a investi într-o râșnită de cafea și văd că cei mai mulți dintre voi detin un Kinu care pare a fi un Rolls Royce al râșnițelor de cafea. Sunt o băutoare de cafea înrăită, dar trec printr-o perioadă în care apreciez gustul cafelei prin metode clasice, nu mă grăbesc cu achizitia unui espressor. Din câte înteleg Kinu deși acoperă o gama largă de râșnire, este predominant folosit pentru espresso și pentru cafele mai prăjite. Ce sfaturi aveți pentru mine, este Kinu cea mai bună alegere pentru început, chair dacă nu va fi folosit pentru espresso ci french press, V60, cold brew? Prefer cafele panameze, mai light prăjite unde caut gustul floral, citric cel mai mult. Daca da, Kinu M47 sau Phoenix? Nu mă grăbesc să fac upgrade uri, prefer să achizitionez aparatul potrivit din prima. Portabilitatea este un factor important. Bugetul maxim 2000 de lei.

Va multumesc pentru sfaturi, a fost o delectare să văd cât de pasionată e lumea și mă bucur că în Romănia există importatori si prăjitori de cafea de exceptie.

Reply
Salut,

Si eu oscilez intre cele doua modele Kinu 47 Clasic sau Kinu 47 Phoenix

Ma intreb daca merita diferenta de pret dintre ele ?

Multumesc
Kinu M47 clasic, Espro Travel Press, Handpresso, Airscape.

Reply
Bună,

Rasnitele sunt aproape identice dpdv ale macinaturii: au același cuțite de 47 mm și, de cât am înțeles, același precizie care permite rezultate foarte bune și pe espresso și pe metode alternative.

Diferenta între ele este de design și de unele elemente din plastic la model Phoenix dar care, cred, nu impacteaza cu nimic calitatea macinaturii.