Hello There, Guest! Login Register

PL41TEM PID + PL43MMI?

Salutare tuturor!

Sunt mare amator de cafea de specialitate (cu lapte) si dupa vreo 8 ani de savurat prin cafenele, as vrea sa-mi achizitionez primul espressor + rasnita, ca sa imi pot prepara si acasa deliciosul capuccino. M-am oprit asupra pachetului Barista Home Premium: espressor PL41TEM PID + rasnita PL43MMI + tamper 57,35mm + latiera inox Lelit (val 230 lei) –3290 lei

Cum e acest combo la 3290 lei? Parca am gasit informatii despre rasnita ca nu ar fi asa stralucita. Ar merge una manuala in loc? sau sa merg pe PL43MMI? Espressorul presupun ca e cam cel mai ok la banii astia?

- deocamdata beau doar cafea cu lapte (capuccino, cortado, flat white, etc), dar o sa incerc si espresso simplu, mai ales daca iese bun.
- as cumpara doar produse noi, pt ca le voi lua pe firma cu deducere de TVA.
- 3290 lei e bugetul maxim (initial era 3000 lei)...se poate mări doar daca chiar nu am de ales

Multumesc!
Lelit PL41-TEM; G-Iota DF64 V4; Timemore Black Mirror Nano

Reply
Există espressoare PL41TEM care au depășit 10 ani și încă merg.

Râșnița are un punct slab în angrenaj, cam așa este proiectată, dar piesa respectivă costă ~50 de lei și se înlocuiește ușor. Astfel capacitatea este limitată, în sensul că dacă râșnești pentru mai multe cafele într-un timp scurt (mai mult de 4 pe oră, să zicem) se uzează mai repede.
DF64 SSP MP, Lelit PL41TEM | Arco 2-in-1, La Pavoni Europiccola 1979

Reply
(10-07-2023, 09:14)adrian1 Wrote: Există espressoare PL41TEM care au depășit 10 ani și încă merg.

Râșnița are un punct slab în angrenaj, cam așa este proiectată, dar piesa respectivă costă ~50 de lei și se înlocuiește ușor. Astfel capacitatea este limitată, în sensul că dacă râșnești pentru mai multe cafele într-un timp scurt (mai mult de 4 pe oră, să zicem) se uzează mai repede.

mersi!
doar 2-3 cafele pe zi o sa fie

Reply