Am si eu o intrebare: aver idee unde pot găsi un motor pentru Mahlkoenig Vario Home? S-a ars și înainte de a-i face vânt la ghena aș încerca sa ii înlocuiesc motorul, dacă găsesc bineinteles un preț care sa merite.
Salut, fără a ști exact ce te determină să dai verdictul "motor ars", îți sugerez (dacă n-ai făcut-o deja) să rogi un electrician să se uite la situație. Personal, sunt pățit cu câteva motoare ce par sau păreau a fi arse, dar cauzele nefuncționării pot fi starea contactului rotor-cărbuni precum și starea condensatorului, care pare să fie mai predispus a se arde decât bobinajul.
04-08-2022, 15:04 (This post was last modified: 04-08-2022, 15:06 by renatoa.)
Daca are perii, nu are condensator... si viceversa.
Adica are... dar la motoarele cu perii sunt 3, nu doar unul, si sunt de filtrare scantei, mult mai lejer solicitate decat cel de la pornire, unic, care il gasim la motoarele (a)sincrone.
Daca motorul e cu perii, defectarea oricaruia din cele 3 condensatoare de filtrare, nu va afecta functionarea, doar va emite paraziti mai mult. Care, daca nu ai in casa un radio AM, nici nu mai au ce deranj sa produca.
(04-08-2022, 15:04)renatoa Wrote: Daca are perii, nu are condensator... si viceversa.
Adica are... dar la motoarele cu perii sunt 3, nu doar unul, si sunt de filtrare scantei, mult mai lejer solicitate decat cel de la pornire, unic, care il gasim la motoarele (a)sincrone.
Daca motorul e cu perii, defectarea oricaruia din cele 3 condensatoare de filtrare, nu va afecta functionarea, doar va emite paraziti mai mult. Care, daca nu ai in casa un radio AM, nici nu mai au ce deranj sa produca.
O specie pe cale de disparitie... mesterul local.
In Craiova am sunat vreo 4, toti au contracte ferme pentru diverse unitati de service industrial, de lucru pana peste cap, si nu se baga la motoare sub kW, au devenit prea fine pentru ei...
Si daca ar avea timp, nu au sarma asa subtire, sau iti cer 200 lei... cateva din "argumentele" servite ca sa ii las in pace.