Hello There, Guest! Login Register


Moș Crăciun există!

#1
Bună seara,
Sunt proaspăt membru al acestui forum și aș dori să vă împărtășesc povestea care m-a adus aici.
Acum câteva zile, am fost sunat de la o firmă de curierat pentru a ridica un colet cu ramburs zero.
Așteptam ceva colete de Crăciun, dar când am ajuns acolo am constatat că era vorba despre o comandă pe care nu o făcusem, de la Silmar 2000, firmă de unde comandasem, acum câțiva ani, o râșniță de cafea Lelit.
De fapt erau trei colete, unul chiar voluminos, cu ceva aparatură marca Lelit. Totul cu ramburs zero!
În prima fază am crezut că cineva apropiat a dorit să îmi facă o surpriză de sărbători, dar după câteva telefoane m-am lămurit că nu era cazul. Am incercat să iau legătura cu cineva de la firma care expediase coletul, fără succes însă. 
Long story short,  după încă două telefoane la eMag am hotărât să refuz coletul și să fac retur, situația urmând a se lămuri ulterior.
După vreo oră am fost sunat de un domn de la firma expeditoare, împreună cu care am lămurit situația. Era vorba, așa cum anticipasem, de o eroare. Am primit multe mulțumiri și promisiunea că voi avea o surpriză de Crăciun. 
Ieri surpriza s-a materializat sub forma unui colet (again!)  care conținea, nici mai mult nici mai puțin decât, un espressor  Gaggia Classic 2019. 
WAW!!! Moș Crăciun există, am zis! 
Da, se numește Mihai Dragomir, domnul care mi-a expediat coletul, și doresc să îi mulțumesc și pe această cale pentru generozitate. 
Sigur că cei mai pesimiști dintre dumneavoastră vor spune că este trist dacă un gest absolut normal, de a refuza ceva ce nu îți aparține, ajunge să fie văzut ca un lucru ieșit din comun, să fie recompensat atât de generos și sunt de acord și cu acest punct de vedere. 
Dar, dincolo de aspectul material al întâmplării, rămâne partea frumoasă, umană a întregii povești, faptul că, în spiritul sărbătorilor pe care tocmai le trăim, doi oameni care nu se cunoșteau, au reușit să se bucure reciproc, să depășească nivelul mercantil al vieții cotidiene. 
De aceea am dorit să vă împărtășesc această poveste, în urma căreia am ajuns membru al acestui forum. Și este un spațiu absolut minunat, plin de oameni ultra-pasionați, de unde o să am foarte multe de învățat. 

Trecerea de la presso-ul Bialetti la espressorul Gaggia, pe care tocmai l-am primit, va fi o provocare interesantă căreia voi incerca să îi fac față cu ajutorul imensei baze de date de pe acest forum.
Vă doresc tuturor Sărbători fericite și șansa de a trăi o poveste ca cea pe care tocmai v-am relatat-o!
La mulți ani!
 
Reply
#2
Chiar ca... Asa Moș sa tot vină
​Craciun Fericit!
#Lelit Bianca V3 Black #EK43S + SSP & Titus carrier #Honne Slim #Kinu Titan
 
 
Reply
#3
Cu domnia sa am avut parte si eu parte de o experiență uman-plăcută.
Acum doi ani am achiziționat, prin intermediul Forumului  Espressoman si a reducerilor oferite, un espressor Lelit, impreuna cu o serie de accesorii.
Comanda am facut-o pe 24 dec, iar pe 28 seara, in ciuda programului scurt de sarbatori si a aglomeratiei livrarilor post-craciuniste, aveam espressorul deja montat pe masa din bucatarie.
Le-am explicat celor de la Silmar ca din cauza starii de sanatate (tocmai fusesem externat dupa o operatie de hernie de disc) nu am voie sa ridic, nimic, absolut deloc. Asadar, ridicarea coletului de la sediul lor era exclusa. Din pacate, in acea perioada, firmele de curierat nu garantau livrarea coletelor inainte de anul nou. Insa după confirmarea comenzii, a modului de plata si a adresei de livrare, am fost sunat de un domn care mi-a spus ca are drum la mine in cartier si imi poate livra espressorul impreuna cu toate accesoriile din oferta ( aprox 15 kg, daca nu chiar mai mult). Trec orele si intr-adevar, undeva dupa ora 18:30 primesc un apel de la respectivul Domn care imi comunica faptul ca este in zona blocului meu, dar nu stie scara, etajul, interfonul etc. Am coborat cat de repede am putut, in conditiile date, si m-am intalnit cu respectivul Domn care, tinand minte faptul ca nu am voie sa ridic nimic, a luat coletul (destul de voluminos) in brate, si a mers cu mine pana in casa unde m-a ajutat sa despachetez espressorul  si, ulterior sa il si montez pe masa din bucatarie.
Abia la final, cand l-am condus la lift, am aflat si numele lui familie (Dragomir) cat si faptul ca Silmar 2000 este firma domniei sale.
Am ramas cu un zambet de recunostinta pe fata, fiind uimit totodata de calitatea umana a respectivului Domn. Cu "D" mare de tipar.

Felicitari, pe aceasta cale, Domnule Dragomir, pentru ceea ce faceti si inca o data mii de multumiri.
Gesturile dumneavoastra nu au fost uitate!!!
Lelit PL81T+Ascaso Precision Competition Filter+tamper Lelit PL100+nivelator Lelit PL121, Baratza Sette 270 [b]Wi [/b]și Ascaso iSteel I1, separat și Bialetti Fiametta+Hario Skerton
 
Reply
#4
Profit de deschiderea acestui topic pentru a ii multumi si eu d-lui Dragomir pentru modul in care intelege sa interactioneze cu oamenii, sa fie atent la doleantele acestora si sa ii ajute in rezolvara problemelor atunci cand apar. Dupa ce am avut placerea sa discut si sa ma intalnesc cu dumnealui, reactia mea a fost "WOW! Inca mai exista OAMENI in tara asta!" Subscriu la tot ceea ce au spus colegii mai sus.

Felicitari d-le Dragomir si multumesc pentru tot ajutorul si suportul acordat!
Leonard Bernicu.
Lelit PL72 William, Lelit PL92T Elizabeth, Kinu Phoenix
 
Reply
  


Forum Jump:


Browsing: 1 Guest(s)