10-10-2015, 19:23
Salutare espresomani,nou pe aici.
Are cineva vre-o părere în legătură cu modelul ăsta.
Fracino Classico//Kinu M47/Vario Scale/Motta 58mm Tamper
Lelit PL41 plusT
|
(10-10-2015, 19:23)dmi79 Wrote: Salutare espresomani,nou pe aici.
(10-10-2015, 20:53)dmi79 Wrote: Da,acum am observat că nu are manometru.Treaba e că aici în UK costă cu 100 de lire mai mult decât modelul TEM.Ce mă întreb acum este justificată diferența de preț doar că are grupul de 58mm și boilerul cu 50ml mai mare?
Sunt începător în ale espresso-urilor,nu prea mă pricep de asta și întreb comunitatea de aici.
Cât despre râșniță inițial am zis să-mi iau un Hario Skerton dar la recomandarea lui Liviu o să încerc un Lelit PL43 MMI
(11-10-2015, 11:30)dmi79 Wrote: Acum...merită un Lelit PL41EM 200€?
Eu am ajutat un prieten sa ajunga la ceva rezultate folosind un astfel de aparat .
Il sfatuisem sa-si cumpere un PL41 TEM .
Dupa o scurta perioada de timp a inteles de ce ii făcusem acea recomandare si a regretat ca a ales altfel .
E vechi de 2 ani de zile,funcționează și arată impecabil.L-am găsit pe eBay la licitație.
Daca pozele sunt reale , poti concluziona ca arata impecabil .
Despre functionare .... poti alege sa ii crezi pe cuvant . Ce apa o fi folosit oare ?
Pentru un începător ca mine cu tot cu râșnița pe care am pus ochii m-ar ajunge investiția în jur de 400€.
De ce cred , oare , unele persoane ca daca sunt începătoare trebuie sa-si ia echipamente uzate si ieftine si invers , doar cei avansați trebuie sa-si achizitioneze aparate noi si scumpe ?
Incepatorii nu au voie sa obtina rezultate maxime in scurt timp ?
Am prieteni care au inceput direct cu Expobar si Vario si s-au bucurat de rezultate excelente in doar cateva zile , iar acum sunt foarte multumiti de alegere .
Scump sau ieftin ar trebui sa fie doar o problema de posibilitati bugetare .
(11-10-2015, 13:02)dmi79 Wrote: Ufaaa,dar nu îmi faceți viața ușoară deloc lol...glumesc bineînțeles.
.....