Hello There, Guest! Login Register

Bine v-am gasit

Va salut! Numele meu este Alex, sunt din Cluj-Napoca, ma bucur ca am gasit acest forum plin de informatii utile pentru mine acum. Bine inteles ca inca nu am apucat sa citesc tot forumul, acest lucru ar fi imposibil la cate discutii sunt, asa ca va rog sa ma scuzati daca pun unele intrebari, la care raspunsurile sunt prezente cu siguranta pe anumite thread-uri. Sunt incepator in ale cafelelor, pana acum am baut cafea la ibric cu lapte si zahar, recent am cumparat un aparat automat Saeco (sh), care a schimbat putin perceptia cafelei, si a inlaturat si zaharul din ea, si partial si laptele, asa ca dupa 4 luni se saeco, am hotarat sa fac un upgrade. M-a cam prins microbul, la fel ca si cu celalalt hobby al meu: wet shaving-ul (barbieritul nu e chair asa de simplu, ai nevoie de sapunuri de barbierit, pamatufuri, briciuri, pietre de ascutti, strop de piele, etc..., si nu doar de o bucata din fiecare).
Cafea pana recent am consumat, cafea gata macinata din comert (brandurile consacrate: Jacobs, etc)
Acum am o cunostinta care imi aduce cafea boabe de afara, dar cu siguranta voi trece la cafea proaspat prajita, trebuie sa caut sa vad ce avem prin cluj.

Reply
Salutari,
Ai noroc incat sunt multe prajitori si locatii de calitate in Cluj.
Recomand sa faci o tura la ei, si sa incerci toate tipurile de cafea inainte a unei achizitii.
(espresso, capp, flat w, v60, aeropress, etc. )
--Only God Can Judge Me--

Reply
(05-02-2019, 08:21)rusalexro Wrote: cu siguranta voi trece la cafea proaspat prajita, trebuie sa caut sa vad ce avem prin cluj.

... Bine ai venit Alex , incearca o tura si pe la YUME ... ( un fel de Solingen al Clujului ...  Smile ... )
Pavoni | Strega | Bosco | Honne | Olympus | MK III | Gene ...

Reply
Avem deja cam multi prajitori de specialitate in Cluj.