Welcome Back Log In Create Account

Alegerea primului espressor - am nevoie de ajutor

Smile 
Bună! Recent am descoperit forum-ul și am fost dat pe spate de comunitatea dedicată și cantitatea de informație pe care am putut să o găsesc aici.  :D

Sunt student și de când am început primul meu job ca și barman (unde trebuia să fii și barista) și am avut de-a face cu o cafea de specialitate, am tot vrut să îmi cumpăr și eu un espressor decent, unde să pot replica asta acasă. Momentan am un mini-bar unde îmi fac ceai sau pour-over.

Din ce m-am informat eu inițial pe YouTube, eram 100% setat să iau un Lelit Anna PL41TEM, fiindcă nu mă simt pregatit să modez ceva acum la început, să fiu copleșit, prefer să mă bucur de proces, iar acel Lelit din ce am înțeles are relativ toate funcțiile de care ai nevoie pentru început.

Singura reținere pe care acum o am la Lelit este faptul că am observat pe forum de câteva ori că lumea se plângea de PID (că ar avea defecte cu timpul, nu funcționează corect ecranul) și ceva problemă cu o garnitură/teflon la boiler (o zic foarte simplificat fiindcă oricum nu pricep exact problema :P).

Ca și râșniță, vreau să continui să folosesc KINGrinder K6, atunci când am cumpărat-o am citit că este foarte bună și la espresso (aștept păreri aici dacă este cineva care folosește), nu doar la V60 la care am folosit-o, și nici nu aș dispune de încă 2000 lei pentru râșniță.

Nu dispun de niciun fel de accesorii (tamper, portafiltru fără fund etc.), deci o să trebuiască și acolo investit. M-am bucurat foarte mult să văd că există PL41TEM-uri care se vând second hand pe forum la prețuri decente, fiindcă pe OLX există doar la ~2000, ceea ce mi se părea destul de mult considerând că aparatul nou e ~2600... Iar eu în general agreez să cumpăr lucruri SH cât timp prețul e corect.

În mare parte vreau să folosesc espressorul pentru băuturi pe baza de lapte, asta consumăm eu și iubita mea.