• Bun venit pe forumul Espressoman
Hello There, Guest! Login Register


La Spaziale S1 Mini Vivaldi II

#1
Salutare tuturor,

Are cineva experiante cu La Spaziale S1 Mini Vivaldi II ?
Ma gandesc la un upgrade si este una dintre variantele luate in calcul.

Multumesc.
Bezzera UNICA, Eureka Zenith_65, Tamper Torr (flat&convex), site VST, pitcher ILLY, Gene Cafe CBR-101, OCD
 
Reply
#2
Asta este masina comerciala?
Expobar Brewtus IV, Mahlkonig Vario,tamper Lelit 58 mm,sita VST 18 grame,pahare test espresso Concept-Art, ,sita blind,latiera 350 ml Concept-Art.
 
Reply
#3
Uita-te si pe Dream / T. Pe la vreo 1600-1800E ar trebui sa fie. E ceva mai adaptat userului prosumer



Expobar Brewtus IV, Mahlkonig Vario K30, rasnita manuala Kinu M47, VST 18g, Tamper Concept Art dinamometric, Tidaka Tamper Cube 
 
Reply
#4
(08-05-2015, 12:30)organon Wrote: Asta este masina comerciala?

Nu neaparat.
S1 Mini Vivaldi este este un dual boiler care (a)duce mai degraba catre "prosumer".
Bezzera UNICA, Eureka Zenith_65, Tamper Torr (flat&convex), site VST, pitcher ILLY, Gene Cafe CBR-101, OCD
 
Reply
#5
Interesant.Aspectul este oarecum derutant.
Expobar Brewtus IV, Mahlkonig Vario,tamper Lelit 58 mm,sita VST 18 grame,pahare test espresso Concept-Art, ,sita blind,latiera 350 ml Concept-Art.
 
Reply
#6
Eu pot sa-ti spun ca Vivaldi II are o capacitate brutala pe abur, rezultatele frotarii fiind la nivel de profesionale. Asta nu este reflectata neaparat de parametrii tehnici ai masinii, asta spun userii si firmele de service. Pe cafea merge oricum excelent!
Good coffee forever! LM GS/3 AV, Elektra Micro Casa Leva, MK ProM E
 
Reply
#7
si eu am fost mereu un admirator La Spaziale;

si am mai scris despre Bruno Dalla Corte (si Paolo), un creator de exceptie - pe unde a trecut a lasat cate un milestone in istoria masinilor de cafea: a inceput cu La Cimbali, apoi Faema si circuitele apei in E61La Spaziale (engineering division) care-i mosteneste conceptele, apoi din 2001, noua Dalla Corte si conceptul multiboiler; pana si DC One, rasnita conectata cu masina espresso, plecand de la Mahlkonig;

cu exceptia liniei S1, celelate linii La Spaziale, cu masini comerciale de toate complexitatile, folosesc tehnologia HX, dar folosind transferul de caldura nu de la apa din boiler, ci - mult mai eficient - de la aburul din boiler (gas-liquid hx); si avand de fapt, incinta schimbatorului ca un al doilea boiler, integrat cu grupul de intertie termica mare; plus senzori, controale, injectoare de apa rece etc.

cum spuneam mai demult, Vivaldi are o baza puternica de utilizatori, forum dedicat etc.
un model de baza S1 e lamuritor descris aici;
Bezzera STREGA (PID grup, dimmer pompa, dataloger), rasnita Macap M7 (900rpm), site IMS, Hario V60, prajitor DIY cu Artisan
 
Reply
  


Forum Jump:


Browsing: 1 Guest(s)