06-09-2017, 21:44
Modelul romanesc de biznis este pe principiul mult de la putini. NU spun ca toti il aplica dar se poate generaliza pana la un punct.
Nu stiu cata cafea prajita vanduta la noi cu preturi de peste 100 de lei pe kg, uneori aproape de 200 daca adaugam si livrarea, e din microloturi atent selectionate si cat e pur si simplu cafea verde de sub 50 de lei pe kg.
Magazinele de afara au si un marketing extrem de bine pus la punct, o poveste care de multe ori vinde mai mult decat cafeaua in sine. La noi exista o oarecare delimitare dar nu mi-am dat seama daca e pe baza de calitate sau e datorita faptului ca lumea e mai subiectiva intr-o directie sau alta. De asta si aprecierile colegilor extrem de subiective fata de cafeaua de afara trebuie luate cu cumpatare. Nu stii niciodata cat e onestitate, cat e patriostism sau cat e interes local.
Nu stiu cata cafea prajita vanduta la noi cu preturi de peste 100 de lei pe kg, uneori aproape de 200 daca adaugam si livrarea, e din microloturi atent selectionate si cat e pur si simplu cafea verde de sub 50 de lei pe kg.
Magazinele de afara au si un marketing extrem de bine pus la punct, o poveste care de multe ori vinde mai mult decat cafeaua in sine. La noi exista o oarecare delimitare dar nu mi-am dat seama daca e pe baza de calitate sau e datorita faptului ca lumea e mai subiectiva intr-o directie sau alta. De asta si aprecierile colegilor extrem de subiective fata de cafeaua de afara trebuie luate cu cumpatare. Nu stii niciodata cat e onestitate, cat e patriostism sau cat e interes local.