Hello There, Guest! Login Register


Service Lelit Anita PL 42 TEMD

#1
Hello,

Am si eu un espressor Lelit Aninta PL 42 TEMD si mi s-a blocat rasnita.
Desi era cafea in ea, daca incercai sa rasnesti suna ca si cum mergea in gol.
Am incercat sa modific rasnirea, iar acesta s-a blocat ca sa si cand a ramas ceva blocat in el.

Am fost cu el in service - fiind in garantie si mi-au comunicat ca s-a stricat un pinion.

Insa ca acesta nu intra in garantie, deoarece nu am folosit cafeaua care trebuie pentru ca este o rasnita sensibila si prin urmare acest pinion s-a ros.

Am intrebat ce cafea trebuie sa folosesc, nu au stiut sa-mi raspunda pentru ca ei vand aparate nu cafea.

Cum vi se pare acest raspuns? Tine sau nu tine de garantie?
Am fost taxat cu 120 lei - 60 pinio si 60 manopera.

Multumesc pt sfaturi.
 
Reply
#2
trebuia făcută o sesizare la OPC dar nu este târziu nici acum,faci o copie după factură și certificatul de garanție după care depui o cerere de sesizare
Lelit Mara X PL62X,Macap M42M,Lelit 41TEM,Lelit 043 MMI
 
Reply
#3
Pai dacă nu vând cafea, cum de își dau cu părerea... Scrie în manual răsnite ce cafea trecute sa folosești?
Espressor: Lelit PL41TEM ,  Rasnita: Baratza Sette 270, Sita : Ascaso 
 
Reply
#4
exact asa am zis si eu, dar na, am zis ca poate sunt eu absurd.
 
Reply
#5
Ce cafea ai folosit?
<La Pavoni Europiccola Lusso > < Elektra MCAL > < 1957 Eureka Rapallo vintage lever> < Kinu M47> <Macap MC7> < Aeropress > <V60> < Brewista smart scale >
 
Reply
#6
(07-07-2021, 16:21)adiszep Wrote: Ce cafea ai folosit?

Ultima cred ca a fost Costa Coffee, iar inainte un Doncafe Columbia.
Le-am tot schimbat mereu.
 
Reply
#7
Dar nu contează cafeaua,întrebăm colegul acum ce cafele bea,nu are rost doar cafea a folosit nu pietre,boabe de fasole sau porumb,problema este că nu trebuia dat un asemenea răspuns de către cei de la garanție.
Lelit Mara X PL62X,Macap M42M,Lelit 41TEM,Lelit 043 MMI
 
Reply
#8
Daca se poate, sa ne zici si numele service-ului.
Lelit PL41TEM + Lelit PL043MMI , sita IMS 12/18 g / Ascaso 14-20 g
 
Reply
#9
Sincer, cred ca trebuie sa faci exact cum te-a sfatuit @lig76ct. In felul asta, "reprezentantul Lelit",poate va afla ca atunci cand te prezinti ca fiind dealerul autorizat al unui producator, trebuie sa asiguri si garantie. In filmuletul asta : https://youtu.be/gppg127-PiE, vei vedea ca cei de la Lelit stiu ca respectiva roata dintata (cea din plastic alb), se uzeaza din varii motive (uzura normala sau pinionul metalic de pe motor nu se angreneaza corect din montaj cu roata de plastic etc.). Era obligatia lor sa faca schimbarea gratuit in perioada de garantie.
 
Reply
#10
(07-07-2021, 17:34)mynameismada Wrote: Daca se poate, sa ne zici si numele service-ului.



Silmar 2000
 
Reply
#11
Dau cel. Mai simplu tk pe lelitcare cu problema descrisa și trimit ei piesele la service. Eu asa am facut.
Espressor: Lelit PL41TEM ,  Rasnita: Baratza Sette 270, Sita : Ascaso 
 
Reply
#12
(07-07-2021, 18:22)d2florin Wrote: Dau cel. Mai simplu tk pe lelitcare cu problema descrisa și trimit ei piesele la service. Eu asa am facut.

Sorry nu am inteles la ce te referi.
 
Reply
#13
Îți faci cont pe platforma lelitcare. Com, îți înregistrezi produsul, apoi deschizi un tk cu problema ta și cineva îți va răspunde. Acum nu știu dacă mai are rost sa faci, doar sa descrii problema și sa întrebi de ce nu a fost schimbata pe garanție..
Espressor: Lelit PL41TEM ,  Rasnita: Baratza Sette 270, Sita : Ascaso 
 
Reply
#14
Cu alte cuvinte, florin a facut ceea ce trebuia sa faca Silmar, adica sa corespondeze cu producatorul pentru a obtine in garantie piesa defecta.
 
Reply
#15
(07-07-2021, 18:30)d2florin Wrote: Îți faci cont pe platforma lelitcare. Com, îți înregistrezi produsul, apoi deschizi un tk cu problema ta și cineva îți va răspunde. Acum nu știu dacă mai are rost sa faci, doar sa descrii problema și sa întrebi de ce nu a fost schimbata pe garanție..

Multumesc. O sa deschid ticket sa intreb daca este normal ce au facut cei de la service - SILMAR 2000.

Cei de la SILMAR 2000 sustin ca este o piese de uzura si nu este acoperita de garantie - astept sa vad ce zic si cei de la lelitcare.

Multumesc tututor pt raspunsuri.

(07-07-2021, 18:50)Dan_R Wrote: Cu alte cuvinte, florin a facut ceea ce trebuia sa faca Silmar, adica sa corespondeze cu producatorul pentru a obtine in garantie piesa defecta.

Sa inteleg ca cei de la SILMAR nu sunt prea seriosi ?
 
Reply
  


Forum Jump:


Browsing: 1 Guest(s)