Hello There, Guest! Login Register

Recomandare setup sa duplific acasa un gust

Salutari,

Sunt nou pe forum, sper sa ma ajutati sa ma bucur de cafea buna acasa Smile

Pe scurt, cum am ajuns aici:
Sunt incepator (Nespresso only). Nu-mi place in general cafeaua, doar efectul ei, o consum in general tehnic ca sa zic asa. Am incercat mai toate sortimentele nespresso, nimic care sa imi creeze vreo adictie gustativa Smile

Apoi, pentru ca locuiesc aproape lipit de Origo Dorobanti, am tot luat in unele dimineti de la ei flatwhite.
Uneori, ei il prepara dintr-o cafea care a inceput finally sa imi placa si sa imi creeze dependenta.  Ethiopia Burtukaana Nensbo #5, nespalata (chocolate, peach, floral).  

Ca atare m-am gandit sa am si eu prin casa asa ceva, facut de mine evident :))

Am studiat putin si am ajuns la concluzia ca ceva in buget cam imi trebuie, simt ca undeva pe la - 6000-8000lei.
Din researchul facut pana acum m-am pozitionat si indragostit ca si aspect de:

-la espressor- Ascasa Dream Pid.
Inteleg ca are termobloc si ma ajuta la timpi mai rapizi de initiere, nu ma deranjeaza partea de spumare cu timpi de asteptare mari si cu minusurile ei intrucat nu prea o voi utiliza (prefer spuma de lapte sa fie rece si voi utiliza un Aeroccino ce il detin deja de la Nespresso). Ma gandesc ca deja poate stric  gustul daca spuma va fi rece vs cea de la ei. In fine, sper sa nu fie mare diferenta, daca nu voi face spuma calda la Aeroccino. Evident spuma probail are si alta textura dat fiind modul de preparare.
Vreau sa stiu daca acest aparat avand implementat PID, are o implementare buna in acest sens si am sanse sa nimeresc setari care sa faca espresso de calitate si in mod consistent. Beau maxim doua pe zi, dubluespresso + spuma (flat white) 

-la rasnita imi place mult designul de la Timemore 64s. Inteleg ca este o rasnita destul de avansata. Sper ca sta binisor si pe partea de retentie. Inteleg ca prin vara-toamna ajunge in fapt prin stocuri fiind model nou (kickstarter)