Welcome Back Log In Create Account

Recomandare expresor - PL91T/PL62S

Buna, 

Vin si eu cu (inca) un thread referitor la sfaturi legate de cumpararea unui expresor.

Sunt total incepator in prepararea expresso-ului (sper sa remediez problema in timp  Smile ), am doar o oarecare experienta de consumator in sensul ca stiu gustul la care as vrea sa ajung.
Am citit cat de atent am putut discutiile de pe forum si diverse alte review-uri.
Lucru care m-a ajutat sa ma decid la o rasnita (Niche Zero) dar nu inca la un expresor.

Oscilez intre cele doua din titlu, Lelit PL91T sau PL62S.
Criteriile dupa care as decide:
- posibilitatea de a-l folosi atat acum ca incepator (sa pot scoate un expresso decent fara a sti toate subtilitatile) dar si pe masura ce invat (sa nu simt nevoia unui upgrade peste un an)
- aspectul estetic - stiu ca e nelegat de performanta dar conteaza mult pentru mine
- diferentele reale de functionalitate
- pret

Mai precis, daca e o diferenta clara de performanta as opta spre PL62S (arata mai estetic dupa gustul meu), daca nu PL91T care e mai ieftin si pare mai usor de utilizat.
Dar nu imi este clar daca/cum diferentele tehnice intre cele doua se reflecta in gustul final sau in usurinta de utilizare.

Ca paranteza, accept si sugestii pentru alte alternative, cu conditia sa nu se ramifice discutia major de la conditiile de mai sus si de la buget (e subiectiv dar restul expresoarelor recomandate pe forum in buget nu sunt ok pe criteriu estetic iar Lelit Bianca care arata superb e mult peste ce as investi)

Multumesc pentru orice sfat avizat.
Cristian

Reply
Nu ne-ai spus daca preferi bauturi cu sau fara lapte.
Bezzera Unica;  Kinu M47; accesorii Motta; French Press; V60; cold brew Mizudashi

Reply
Salut!
Pl62s nu e mult mai ieftin decât pl92t care e DB cu performante mult mai mari. Știu că ai specificat ca bugetul e fix dar am vrut să fiu sigur ca ai avut în calcul și opțiunea asta :) 
​​​​
Succes!