Hello There, Guest! Login Register

Rasnita BELLEZZA PICCOLA 60 TITANIO sau alternative

Bună ziua. Sunt un începător în materie de espressoare și rasnite semi/ profesionale dar îmi place foarte mult cafeaua espresso. Doresc să-mi  achiziționez un set espressor/rasnita și va cer părerea despre rasnita BELLEZZA PICCOLA 60 TITANIO Chrome. Pentru espressor cred ca rămân la Lelit Anna pl41tem. Bugetul este pe undeva la 4000 lei. Totodată mulțumesc comunității pentru toate sfaturile de aici.

Reply
Reducerea este foarte atrăgătoare, m-am gândit și eu la ea. Nu este foarte căutată de comunitate din mai multe motive, voi încerca să le expun în ordine.

Este un produs nou, nu a scris nimeni despre el, astfel lipsește încrederea.

Cuțitele de 60mm nu se regăsesc la alte râșnițe, nu există opțiuni aftermarket, și totodată nu se cunosc performanțele, vezi punctul anterior.

Modul de lucru optim este "on-demand", cu pâlnia plină de boabe. Însă nu este compatibil cu necesitățile de acasă, când faci maxim două cafele odată. Astfel trebuie să faci un sacrificiu, ori rămân boabe în pâlnie care după câteva zile își pierd aroma, ori cântărești fiecare doză și înlocuiești pâlnia cu un burduf.

Există și avantaje față de râșnițele Eureka la prețuri similare. Cuțitele sunt mai mari, deci sunt teoretic mai bune. Inelul de reglaj este mai mare, un punct slab la Eureka. Modelul este unul singur, nu ai de ales între 7 modele ușor diferite la Eureka.
DF64 SSP MP, Lelit PL41TEM | Arco 2-in-1, La Pavoni Europiccola 1979

Reply
Funcționează si codul Espressoman? La cat ajunge in final?
#Lelit Bianca V3 Black #EK43S + SSP & Titus carrier #Honne Slim #Kinu Titan

Reply
Este 1540 până diseară
DF64 SSP MP, Lelit PL41TEM | Arco 2-in-1, La Pavoni Europiccola 1979

Reply
(12-11-2023, 14:15)adrian1 Wrote: . Cuțitele sunt mai mari, deci sunt teoretic mai bune.

A dovedit cineva asta ?
ECM Puristika + DF64 SSP MP.  Aeropress+Timemore C3

Reply