Espressoman infocat
Ardeal
22-06-2026, 23:59
(Edited 23-06-2026, 00:00 by alex_b.)
https://youtu.be/YrkgP_5peUI?is=8ZaQ8VcL8H6foPi5
https://www.profitec-espresso.com/en/products/go
au lansat modelul profitec go 2. La prima vedere nu prea inteleg logica acestui update. Are un ecran oled luat de la fratii mai mari , dar e mai mic ca dimensiune fata de actualul model. Vine cu ceva automatizari, la curatare m descale etc si butoane programabile, deci nu mai sunt mecanice. Dar in rest nu stiu, lumea cred ca astepta mai multe optiuni cum a venit lelit cu pagaya, macar atat
Profitec Go, Mazzer Philos
Espressoman infocat
Bucuresti
Probabil i-au crescut și prețul cu 3-400 € ca să fie rețeta completă.
Banned
Bucuresti
Pai nu aduce nimic nou dpdv tehnic
Doar briz brizuri de luat ochii…
Priviți spre orizont, nu spre pământ
Craiova
23-06-2026, 10:26
(Edited 23-06-2026, 10:27 by renatoa.)
Welcome to marketing era... unde deciziile de echipare a unui model nou sunt luate dupa orice alte criterii decat ar vrea piata.
De baza este statul cuminte in rand cu "concurenta"... pastrat in sertar cat mai multe, pentru cand situatia o va impune cu adevarat.
Espressoman infocat
Bucuresti
Cam asta e si motivul pentru care espressoare precum AVX DB1X au fost efectiv out of stock peste tot cateva luni bune ... Se vede cat de mult le pasa brandurilor consacrate de consumatori prin aceste "inovatii"
Espressoman infocat
Bucuresti
Puteam însă concluzia că acele vânzări pentru espressoare precum AVX nu le-au afectata cota de piață și nici perspectivele având în vedere aceste lansări inovative. Ceea ce înseamnă că altul este target-ul ;)
Espressoman infocat
București
Pe de alta parte , Profitec are in portofoliu nu mai putin de 8 modele, GO fiind cel mai "amarat". Daca aruncau prea multe imbunatatiri pe cel mai ieftin trageau in jos vanzarile la celelalte modele.
Espresso:Stone Mine & Timemore Sculptor 078S/ Felicita Arc
Brew: 1zpresso zp6 special
Craiova
23-06-2026, 13:41