Hello There, Guest! Login Register


Lelit 81T defect după 3 luni de la cumpărare

#1
Pompa nu mai pornește. Doua cafele pe zi in uz casnic, apa Bucovina, backflush la doua săptămâni.
Dezamăgitor.
E pe drum către service - tare curios ce a picat. Va țin la curent.
QuickMill QM67,  MK E65S, tamper si distribuidor Bravo
 
Reply
#2
Doar pompa?
Sau toata masina?
Am patit si eu asta, si a fost siguranta termica de pe grup.
Asta pentru ca l-am supraincalzit o data...
Se desface capacul de deasupra si se apasa pe tzamburushul alb, si voila...un drum cu masina pana la Bucuresti degeaba... Angry
Lelit PL91T, IMS Competition, Quamar Q50E, Hario scale, M47, AeroPress, JoeFrex,
 
Reply
#3
@Raoul06, cum l-ai supraîncălzit? Nu l-ai lăsat să intre în stand-by sau...?
Lelit PL81T, Fiorenzato F64E
 
Reply
#4
Sa nu fie o simpla dezamorsare a pompei? Nu ai incercat telefonic cu service-ul sa amorsezi pompa, inainte de a-l trimite?
#Lelit Bianca V3 Black #EK43S + SSP & Titus carrier #Honne Slim #Kinu Titan
 
 
Reply
#5
Am umblat la parametri ( ca a fost ...chestia aia...cu apa rece, la inceput....) si combinat si cu o izolatie termica la grup.
Dupa drumul la Buc, m-am lasat de tunning la parametri, l-am intors la setarea din fabrica, si sunt foarte multumit de el...dupa minim 20 minute de incalzire, cu portafiltrul montat...
Lelit PL91T, IMS Competition, Quamar Q50E, Hario scale, M47, AeroPress, JoeFrex,
 
Reply
#6
Liviu, n-am știut despre dezamorsare, așa ca nu am întrebat dar nici cei de la service nu au sugerat așa ceva, cu toate ca le-am spus despre pompa. Din păcate sugestia ta a venit după fan curier.
A ajuns la service, aștept sa mi se comunice rezultatul.
QuickMill QM67,  MK E65S, tamper si distribuidor Bravo
 
Reply
#7
Sa ne comunici si noua rezultatul.
PL81T, Mahlkonig Vario, Mignon Specialita, Hario TCA-2, FP
 
Reply
#8
Deocamdată nimic nou. Am sunat la service, mi-au confirmat primirea aparatului și promisiunea ca m-a suna cât de curând. Cum n-am primit nici un telefon, ieri după prânz am sunat din nou. Același foarte amabil răspuns și "va sunam nou" cu același rezultat: n-a sunat nimeni.
Aparatul este la service de numai doua zile dar sincer sa fiu ma așteptam ca un diagnostic inițial sa fie dat deja, poate chiar la primirea aparatului după o verificare preliminara.
Lucrurile încep sa nu arate prea bine și deja soția îmi reproșează pledoaria făcută de mine ca semi-automatele sunt alta clasa decât Saeco Odea care ne-a fost bun prieten mai mult de 5 ani, fără sa ceara apa Bucovina, backflush săptămânal - fiind contabila dansa contesta raportul calitate/preț/fiabilitate. Sper sa nu aibă dreptate in final dar așa cum am spus încep sa am dubii.
QuickMill QM67,  MK E65S, tamper si distribuidor Bravo
 
Reply
#9
Pompa dezamorsata face un zgomot specific dar daca are corpul de plastic este un pic mai greu sesizabil. Spre surprinderea mea am vazut poze cu espresoare nu tocmai ieftine si cu pretentii avand pompe cu corp de plastic. Diferenta de pret nu este f mare dar in goana asta dupa profit se mai uita ca "obrazul subtire cu cheltuiala se tine" si din partea producatorului. Revenind la dezamorsarea pompei sfatul meu este s-o schimbi ca viata lunga nu mai are si oricum nu in parametri. O pompa buna se amorseaza singura fie ea prin vibratii sau rotativa.
 
Reply
#10
(25-03-2017, 15:43)pacala Wrote: Deocamdată nimic nou. Am sunat la service, mi-au confirmat primirea aparatului și promisiunea ca m-a suna cât de curând. Cum n-am primit nici un telefon, ieri după prânz am sunat din nou. Același foarte amabil răspuns și "va sunam nou" cu același rezultat: n-a sunat nimeni.
Aparatul este la service de numai doua zile dar sincer sa fiu ma așteptam ca un diagnostic inițial sa fie dat deja, poate chiar la primirea aparatului după o verificare preliminara.
Lucrurile încep sa nu arate prea bine și deja soția îmi reproșează pledoaria făcută de mine ca semi-automatele sunt alta clasa decât Saeco Odea care ne-a fost bun prieten mai mult de 5 ani, fără sa ceara apa Bucovina, backflush săptămânal - fiind contabila dansa contesta raportul calitate/preț/fiabilitate. Sper sa nu aibă dreptate in final dar așa cum am spus încep sa am dubii.

A trecut o saptamana intreaga. Nimic nou?
PL81T, Mahlkonig Vario, Mignon Specialita, Hario TCA-2, FP
 
Reply
#11
Tot la service-ul "minune"? Aia care cauta sa te prosteasca pe fata?
Acasa: Lelit PL41TEM/Mazzer SJ//--//Expobar Brewtus IV/Niche Zero
Deplasare: Kinu M47/Flair Signature PRO
 
Reply
#12
Am primit mașina înapoi - a durat puțin mai mult de o săptămâna, deci acceptabil.
Diagnostic: foarte vag, ceva pe partea electronica, nici un detaliu in plus.
Stare exterioara la primire: matuire ușoară in zona portafiltrului, o zgârietură circulara la baza in interior unde se introduce tava. Așa cum înțeles, putea fi și mai rău, dar tot nu resusesc sa înțeleg de ce nu exista o mai mare grija.
Am semnalat presiunea pompei ca fiind peste cei 8.5 bar de pe eticheta din spate, mi s-a refuzat reglajul.
Comunicarea cu ceva sincope, dar pe un ton foarte politicos.
QuickMill QM67,  MK E65S, tamper si distribuidor Bravo
 
Reply
#13
Si eu am avut probleme chiar din prima zi. Curgeau câte 4-5 picături din grup la 30 sec, in timp ce se încălzea chiar
si după extracție. L-am returnat si cei de la service mi-au zis ca este normal. WTF☹️După insistente la importatorul direct, acesta a sunat la Lelit in Italia si i-au confirmat defectul. A revenit amabil cu un răspuns, spunându-mi ca se schimba aparatul sau se returnează banii si ca ar fi fost o fisura la nu-ș ce țeava... In fine, ideea este ca mi-a lăsat un gust amar faptul ca un aparat destul de scump zic eu, iese din fabrica defect si ca domnii de la service si nu numai, încercau sa ma convingă ca este normal ce se întâmpla. Asta a fost prima mea poveste trista zic eu, cu acest aparat si sper sa fi fost si ultima.
Toate bune!
 
Reply
#14
Am un Lelit 81T cumparat de BF. Toate bune si frumoase, dar de vreo 3 zile curge pe langa portafiltru in timpul extractiei. Am desfacut un surub si am scos sita grupului, am mai desfacut doua suruburi si am mai scos o piesa si am curatat, desi nu era mizerie aproape deloc. Garnitura parea ok, dar as fi schimbat-o pentru ca am rezerva, dar nu stiu cum. Pe youtube nu am gasit cum se schimba la acest model. Dupa ce am pus totul la loc, vreo 2-3 cafele a fost ok, dupa care, iar a inceput sa dea cateva picaturi (mai putine ca inainte). Peste toate astea nu mai gasesc nici certificatul de garantie. Imi puteti da numarul service-ului? 
Multumesc!
ECM Classika PID si dispozitiv ECM profilare, Eureka Atom 60E
Lelit PL81T (ex), Eureka Specialita 15BL (ex)
 
Reply
  


Forum Jump:


Browsing: 1 Guest(s)