Espressoman infocat
Chiajna/Ilfov
Salut,
Vand urmatoarele in perfecta stare de sanatate:
- espressor Gaggia Evolution (cumparat Aprilie 2011 din Ro cu factura si garantie) - pret 600 lei (incluse site pentru 1 si 2 espresso, cele originale presurizate precum si inca 2 nepresurizate luate de mine)
- rasnita Lelit PL043MM (reglaj continuu - cumparata in Mai 2012 din Ro cu factura si garantie) - pret 650 lei
- tamper 58mm - bonus daca se iau amandoua de mai sus
Aparatele se pot vedea/testa/cumpara

in Chiajna/Ilfov, detalii aici
sau direct la telefon 0xxxxxxxxx.
Multam,
Mihai
Espressoman infocat
Chiajna/Ilfov
Tamperul este un Rattleware 58-Milimeter Round-Handled Tamper, Long.
amator espresso traditional
Bv
in cazul ca nu le vinzi impreuna, sunt amator pentru tamper - am mai discutat si la telefon...
multumesc,
________________________________________________________________________________________
Strega_mod(esp32)/ MaraX_mod(esp32)/ Sette_270/ Macap_m7/ prajitor_fluid_bed_diy_(4Kg/luna)
Espressoman infocat
SATU MARE
(20-02-2013, 15:51)radudani Wrote: in cazul ca nu le vinzi impreuna, sunt amator pentru tamper - am mai discutat si la telefon...
multumesc,
Iar eu pt. rasnita.Si cu mine ai discutat la telefon,nu am primit raspuns.
Astept un semn ! (0xxxxxxxxx SM)
Mersi !
Espressoman infocat
Chiajna/Ilfov
(20-02-2013, 21:57)geosm Wrote: (20-02-2013, 15:51)radudani Wrote: in cazul ca nu le vinzi impreuna, sunt amator pentru tamper - am mai discutat si la telefon...
multumesc,
Iar eu pt. rasnita.Si cu mine ai discutat la telefon,nu am primit raspuns.
Astept un semn ! (0xxxxxxxxx SM)
Mersi !
Pai mai gasiti un amator pentru Evolution ca sa le dau pe toate o data!

Atentie totusi ca preturile de mai sus sunt valabile numai daca le dau pe toate impreuna (caz in care tamperul e bonus) iar transportul nu e inclus in pret pentru cei care nu sunt din Bucuresti/Ilfov.
Espressoman Administrator
Bucuresti