Hello There, Guest! Login Register


Alegere model La Pavoni + rasnita potrivita

#31
Eu zic ca si daca s-ar detona o bomba in boiler efectul asupra temperaturii grupului ar fi "irelevant" asupra extractiei.

Ai dreptate, cradun, si eu ma mir ca exista asemenea teoreticieni care jongleaza asa elegant cu toti termenii astia si nu sunt in stare sa isi dea seama doar uitandu-se la o masina, care este calea de transfer termic intre doua puncte.
Asta imi aminteste de profesorul de masurari de la facultate, care dupa ce scria o formula kilometrica pe tabla ne zicea ironic, ca din pacate, ca student va trebui sa o invatam integral pentru examen, mai ales daca nu pricepem nimic din ea Big Grin dar pe urma, cine isi va da seama care din termenii din formula aia sunt "irelevanti" si pot fi ignorati in practica, ala se poate numi inginer... Wink

Revenind on-topic, ma intreb de ce OP-ul nu a luat in considerare si un open boiler, ca sa scape de toate durerile astea de cap... Smile E adevarat ca singurul care il stiu pe piata este dublul sumei alocate, dar si arata intr-un mare fel... intr-o bucatarie nordic style mai ales Big Grin
 
Reply
#32
(25-06-2018, 01:09)radudani Wrote: un boiler mai mare are mai multa apa supraincalzita de amestecat...

Ipoteza mea este ca acest aspect poate fi un avantaj pentru Europiccola.

Grupul Pavoni este diferit (ca masa, ma refer aici) de grupurile levierelor cu arc. Prin urmare, cu toata camasa de teflon, speculez eu ca se cam chinuieste sa reduca temperatura apei din boiler de la 115-120 la 92 (sa zicem) de grade, de aici si tendinta de supraincalzire.

Or, la boilerul mai mic al lui Europiccola, plusul de apa ceva mai rece care este impins in boiler la ridicarea levierului poate ajuta acest proces de scadere a temperaturii, in beneficiul unei flexibilitati mai mari privind gestionarea temperaturii.
Honne, Wilfa Uniform + SSP, Aergrind, Bezzera Aria
 
Reply
#33