(20-05-2017, 00:54)Costa79 Wrote: Se poate alege curierul? Pt ca DPD in zona Constanta-Mamaia sunt jalnici si am renuntat sa cumpar de la Yume din cauza curierului. Din cauza lor ( dar si o greseala la Yume) am stat 2 zile fara cafea prin Ianuarie, prima data in multi ani. Si e rau fara cafea, credeti-ma... puteti incerca si voi, dar nu recomand!
Costa79,
Îți mulțumim pentru opinie și regretăm faptul că ai avut o experiență neplăcută, datorită erorii noastre - număr de telefon de contact incorect - și a agentului DPD din zona ta.
Referitor la eroarea umană apărută, deși se întămplă foarte rar, nu avem altă explicație decât "Errare humanum est, sed in errare perseverare diabolicum".
În privința curierului aș dori să-ți ofer câteva lămuriri.
După utilizarea câtorva firme de curierat rapid am ajuns la DPD. Cu Urgent-Cargus și Fan Curier am trecut prin coșmaruri logistice în perioadele de Black Friday. Au fost situații în care pachetele au ajuns la destinație după nouă zile. În aceleași perioade serviciul clienți nu mai răspunde la telefon, deloc... Cu DPD nu am avut niciodată astfel de experiențe, indiferent de perioadă, astfel că, prin comparație, două zile întârziere este în altă zonă de confort.
Nimeni nu poate cunoaște aptitudinile fiecărui agent, aparținând fiecărui curier. Auzim de multe ori de la clienți, în zone diferite ale țării că agentul curierului X sau Y sau Z oferă servicii deplorabile. Nici o firmă de curierat locală, de buget, nu oferă servicii impecabile pe tot teritoriul țării.
Ne-am gândit de multe ori să oferim posibilitatea clientului să-și aleagă curierul, dar există două inconveniente imediate: prețul și platforma online/contactul cu curierul.
1. Prețurile celorlalți curieri sunt mai mari. Pentru transport noi avem o taxă unică de 10 lei - ramburs și TVA incluse,
indiferent de cantitatea de cafea comandată - în zona 0 a DPD, iar acest tarif cred că este cel mai avantajos de pe piață.
2. Fluxul de lucru este mult afectat când volumele sunt relativ ridicate și lucrăm cu doi sau mai mulți curieri. Fiecare are o platformă online cu particularitățile ei, iar lucrul în paralel facilitează apariția erorilor umane. Agenții au o anumită oră limită la care ridică coletele din zonă, iar cu fiecare trebuie stabilit un contact zilnic, chiar dacă se lansează comanda de ridicare online.
Ți-am oferit toate aceste detalii pentru a înțelege elementele care au stat la baza deciziei noastre de a lucra cu DPD.
Dacă dorești, pe viitor, putem să-ți trimitem coletul cu Urgent-Cargus, la tariful de 22,19 lei cu ramburs și TVA inclusă. Această alternativă este valabilă și pentru ceilalți clienți, iar în viitorul apropiat vom implementa această opțiune și pe magazinul online.
Îți dorim să ai numai zile cu cafea... bună.
Cafea, entuziasm, cunoaștere...