Forumul Espressoman - In cautarea espresso-ului perfect
Ce e piesa asta? - Printable Version

+- Forumul Espressoman - In cautarea espresso-ului perfect (https://www.espressoman.ro/forum)
+-- Forum: Espressoare, rasnite si accesorii (https://www.espressoman.ro/forum/Forum-Espressoare-rasnite-si-accesorii)
+--- Forum: Accesorii si intretinere (https://www.espressoman.ro/forum/Forum-Accesorii-si-intretinere)
+--- Thread: Ce e piesa asta? (/Thread-Ce-e-piesa-asta)



Ce e piesa asta? - Jne - 05-04-2015

Buna,

Azi mi-am desfacut espressorul (Singer ES150) pentru prima oara... totul bine si frumos, am dezlegat misterul (nu mai scotea cafea pentru ca era plin de calcar)... iar apoi a cazut piesa asta in chiuveta si nu stiu ce e si unde ar trebui pusa la loc Smile
http://i.imgur.com/bD1svRv.jpg
http://i.imgur.com/FiPHw1c.jpg

El pare sa functioneze si fara ea, dar nu as vrea sa il stric, mai ales ca intentionez sa il vand cat de curand. Are cineva idee ce trebuie sa fac? (Sunt incepator 100% si azi a fost prima data cand am facut mai mult decat sa apas pe un buton!)

Multumesc si sper ca nu am castigat premiul pentru cel mai stupid thread Smile


Re: Ce e piesa asta? - nickso - 05-04-2015

Fa-i o poza in care sa se vada si partea plana mare. Are un canal pe mijloc sau nu?


RE: Ce e piesa asta? - Jne - 06-04-2015

(05-04-2015, 20:48)nickso Wrote: Fa-i o poza in care sa se vada si partea plana mare. Are un canal pe mijloc sau nu?

O sa ii mai fac niste poze cand ajung acasa. In partea mai lata are un cauciuc transparent (nu are gaura), in partea mai subtire pare sa aiba o gaura.

Eu l-am montat cum mi s-a parut mie si espressorul pare sa mearga ok, dar inca nu am incercat sa fac cafea. Nu stiu cum se numesc bucatile, dar am pus surubul de la sita, apoi sita, arcul, si in varful arcului piesa asta.


Re: Ce e piesa asta? - nickso - 06-04-2015