• Bun venit pe forumul Espressoman
Hello There, Guest! Login Register

cafea rasnita prea grosier?

Salut maniacilor ! Big Grin
Am dat relativ intamplator de acest forum si mi-a placut ce am citit si mai ales tonul civilizat si nivelul elevat al discutiilor . Felicitări tuturor membrilor si moderatorilor! Gata cu blabla-ul intru in subect.

Nu sunt mare amator de espresso , beau cafeaua doar cu lapte :-) , dar daca tot o fac , macar sa scot cea mai buna calitate posibila cu ce am la dispozitie.
De vreo 3 sapt. , mi-am luat un saeco royal capucino second hand din jermania Cool dupa ce vreun an am baut cafea la filtru.
Spre sfarsitul extractiei unui espresso imi pare ca se scurge cafea f diluata . Cantitate rezultata 60 ml, asta o pot regla sa fie cat vreau. Imi pare ca o cafea facuta din cafea gata rasnita din comert iese mai tare decat cea boabe pe care o macina aparatul. Huh
Azi m-am uitat la pucurile de zat si mi se pare ca e rasnita la granulatie prea mare, desi este reglat pe pozitia 7 din 8. Cred ca ar trebui sa fie rasnita mult mai fin la aceasta treapta a rasnitei . Atasez niste poze, am pus si o cheie de masina ca scara de marime. Am pozat pucul cu zatul de cafea rasnit in aparat deasupra cheii, si niste cafea rasnita din comert(asta nu este procesata) sub cheie.

Rog adminul sa puna acest topic la locul potrivit daca nu l-am pus unde trebuie.

Attached Files Thumbnail(s)

saeco royal capucino

Reply
Este foarte mare, as zice ca la 1 este cea mai fina, nu la 8...
PL043MMI, M38, Brikka, ibric, AeroPress... and V60/Hario Buono

Reply
(13-05-2014, 22:47)Mihai L Wrote: Este foarte mare, as zice ca la 1 este cea mai fina, nu la 8...

Da, intre timp mi-am dat seama, recitind manualul mai cu atentie (era în iengleza , iar in scoala am invatat mai mult rusă si franceza, engleza-deloc !).
Mai tre sa stiu cum sa frothez laptele(ceea ce face capucinatorul aparatului poate fi numit cel mult o gluma...zeama de lapte!) , si deja is profesionist . Big Grin