• Bun venit pe forumul Espressoman
Hello There, Guest! Login Register

Un sfat pentru inlocuire espressor...

Am de ceva ani un Solis master 2000, nu prea l-am folosit, in 6 ani cam 50 de cafele. Sunt mare amator de cafea iar acesta l-am cumparat in ideea ca voi bea in sfarsit o cafea cat de cat tare si macar putin aromata. Nu prea a fost asa.... Cafeaua era cam "apoasa" si fara nici o "crema" deasupra. Dupa un timp a inceput sa piarda apa atunci cand prepara "zeama" si am renunta sa il mai folosesc. Am vorbit cu cineva care se ocupa de vanzarea si repararea de espressoare si mi-a promis ca-i va face o revizie si eventualele reparatii, dar m-a intrebat daca nu vreau sa il dau la schimb cu diferenta de rigoare pe un Saeco Vienna. Habar nu am despre ce e vorba si din ce am vazut pe net..... nu m-a lamurit cu nimic. Mi-ar prinde bine un sfat daca merita sau nu sa-l schimb. Nu e vorba de bani ci pur si simplu de dorinta de a bea o cafea "corespunzatoare" facuta de un espressor care nu se defecteaza la fiecare 10 cafele. Mentionez ca este folosit doar pentru uz casnic, rar ajunge la 5 cafele pe zi si cafea doar de la Starbucks (nu stiu alta cafea mai ok....) Multumesc anticipat celor ce imi vor raspunde.

Reply
Din cele descrise de tine cred ca apa nu ajunge la tempratura care trebuie vezi ca are un indicator luminos care se stinge sau se aprinde cind atinge temperatura si dai start . dar daca curge si apa pe langa e vorba de garnituri care nu mai etansiaza, sau boiler fisurat.Sau o alta varianta ce rasnita folosesti ,trebuie macinata ptr, esprsso . din cite am vazut si eu pe net aceste doua aparate mie nu-mi plac ptr.cas automate ,te sfatuiesc sa-ti ei ceva semi automat cu portfiltru ptr.cafea . cu cit e mai scumpa e mai buna, sfatuestete cu espressomani din acest forum...o zi buna .

Reply