Hello There, Guest! Login Register


Dilema!!Lelit Elizabeth sau Expobar Brewtus 4 (IV) PID???

#1
Salut! Am de facut o alegere dificila(pentru mine).
Am nevoie de  ajutorul vostru  pentru  a decide intre cele doua espressoare :
Lelit Elizabeth sau  Expobar Brewtus 4 (IV) PID (DB).Ambele vor fi achizitionate de noi (nu am gasit second hand).
Stiu ca o sa ma trimiteti la topicul de pe site dar vreau sa va spun ca am citit topicul dar mai rau m-am ametit... Undecided Smile
Sunt incepator si mi-e destul de greu sa ma lamuresc singur.
Vreau sa cumpar de la bun inceput un espressor DB si destul de bun.Il voi folosi acasa atat pentru double shot cat si pentru cappuccino.
Va multumec mult pentru ajutor!
O seara frumoasa tuturor!
Echipament actual: Lelit Elizabeth , Ascaso Molf 8 (F64), Bravo tools.
 
 
Reply
#2
ca fost posesor de brewtus, eu zic sa mergi pe el. e atat de simplu si atat de multi au, incat rezolvi orice problema imediat.
eu l am vandut pe al meu dupa 3 ani de folosire in fiecare zi, era impecabil dar am am facut revizia pt ca voiam sa l vand, am platit vreo 300 de lei ceva garnituri + manopera.
ai pf uri compatibile, garnituri third party, piesele ieftine, etc, ca sa nu mai zic ca iei robinetul de la lelit si il faci bianca.
Probat | La Marzocco KB-90, GS/3 AV | Mahlkonig E80s/EK-43s | Acareturi multe multe
 
Reply
#3
Salut,

Nu am experienta cu Elizabeth si cu siguranta vor fi persoane care isi pot spune parerea cu privire la acesta dar daca pentru tine diferenta de bani (daca exista vreuna) nu este o problema iti sugerez sa te intrepti catre expobar. Ai boiler de 1.5 + 1.5 (da, o sa ai mult de incalzit la el si apa din cel de cafea nu e neaparat cea mai poaspata) dar cred ca e greu de egalat stabilitatea termica. 
Poti regla OPV si controlezi preifuzia asa cum ti-o doresti.
Espressor: Lelit Bianca / Gaggia Classic 2017 | Past: Lelit Mara / Nuova Simonelli Oscar II / Lelit PL41TEM
Rasnita:  Kopi Deva / Lelit PL72 William / Kinu M47 / Arco 2 in 1
 
Reply
#4