Hello There, Guest! Login Register


Piese La Cimbali Cadet

#1
Sad 
Bună ziua,
Am făcut greșeala să folosesc serviciile Fan Courier pentru a aduce rășnița și m-am ales cu 3 piese deteriorate serios:
- talpa ruptă în două;
- suportul de plastic de pe talba rupt în mai multe bucăți;
- hopper-ul fisurat;

Are cineva idee de unde pot face rost de primele două piese la prețuri rezonabile? 


contact: 0722552625

Mulțumesc,
Ovidiu
Jura S8
 
 
Reply
#2
Cred ca nu ai decat solutia de a lipi, suda, altfel e scump si nu prea gasesti.
Talpa ar fi de sudat sau lipit cu ceva gen poxilina.
Fisura la hopper (daca il folosesti) la fel e de lipit.
Tava, in afara de lipit, poate o inlocuiesti cu ceva tava metalica si o "prinzi" cu magneti de talpa.
Nu cred ca merita noua.
Izzo Alex Duetto III|La Pavoni Pro|Cafflano® Kompresso|Aero Press|Honne|Anfim Lusso|Kinu M47|MYY47 Aerolite|Sözen Değirmen|Aillio R1 Bullet|.
 
Reply
#3
http://www.fancourier.ro/tools/asigurare/
In cazul in care nu se doreste asigurarea suplimentara, expedierile sunt asigurate din oficiu conform legislatie in vigoare, cu de 10 ori valoarea transportului.
Doar un Poemia nepresurizat cu tamper CNC s'un Porlex Mini
 
Reply
#4
(31-03-2016, 09:48)jbwolf Wrote: http://www.fancourier.ro/tools/asigurare/
In cazul in care nu se doreste asigurarea suplimentara, expedierile sunt asigurate din oficiu conform legislatie in vigoare, cu de 10 ori valoarea transportului.

Salut,
Ei se folosesc de alt artificiu pentru a nu-și asuma responsabilitatea, uite răspunsul lor:
Stimate client,

Ca urmare a sesizarii dumneavoastra am efectuat o analiza interna in urma careia au rezultat urmatoarele:
- expeditia cu AWB nr. 83774634/29.03.2016, preluata de la Timisoara - oras expeditor pentru Bucuresti - oras destinatar, a fost livrata in data de 30.03.2016;
- in momentul livrarii nu s-a intocmit un proces verbal de constatare in care se mentioneaza ca marfa a fost ambalata corespunzator.
In consecinta FAN Courier nu isi asuma responsabilitatea pentru deteriorarea expeditiei.
Reclamatiile ulterior livrarii sunt considerate nule.
Pentru a evita astfel de situatii va rugam ca la ambalare, sa aveti in vedere atat numeroasele operatiuni de incarcare-descarcare-stivuire pe care le suporta expeditiile pana la livrarea la destinatie, cat si diversitatea coletelor transportate.

Va multumim anticipat pentru intelegere si ne dorim in continuare o buna colaborare.

Cu respect,


Persoana care mi l-a trimis, are un magazin și trimite zilnic colete și nu a auzit de o astfel de opțiune, sincer și nici eu.
Tot aceasta face reclamație la rândul ei pentru a mă ajuta.Studiind cu atenție aparatul, constat că, după demontarea parțială a bazei, a căzut un arculeț spiralat și o chestie de plastic. Devine din ce în ce mai evident că acest colet a fost aruncat/scăpat pe jos.
Prefer să-l aduc la un specialist și să-l verifice cum trebuie, aveți o recomandare în acest sens?

Mulțumesc,
Ovidiu

(31-03-2016, 09:33)baloozzy Wrote: Cred ca nu ai decat solutia de a lipi, suda, altfel e scump si nu prea gasesti.
Talpa ar fi de sudat sau lipit cu ceva gen poxilina.
Fisura la hopper (daca il folosesti) la fel e de lipit.
Tava, in afara de lipit, poate o inlocuiesti cu ceva tava metalica si o "prinzi" cu magneti de talpa.
Nu cred ca merita noua.

și eu am luat în calcul sudarea bazei, hopper-ul are un picioruș rupt și o fisură în lateral. Tăvița de plastic poate fi înlocuită cu o tăbliță de inox, probabil voi găsi ceva pe la accesoriile de bucătărie.
Într-adevăr, nu merită achiziția pieselor de acolo, am dat pe aparat cât costă doar hopperulSmile

Mulțumesc,
Ovidiu
Jura S8
 
 
Reply
#5
Eu când am trimis un colet cu Cargus, care si după părerea mea nu era ambalat chiar cum ar trebui (fiind solid nu avea ce sa pățească), au spus ca nu-l accepta dacă nu semnez un proces verbal in care am scris ca-l trimit pe propria răspundere.

Similar când primești coletul daca este deteriorat se completează un proces verbal, e normal sa nu poți face reclamații ulterior pentru ca pot fi persoane rău intenționate care deteriorând conținutul dupa primire sa dea vina pe curier (nu e cazul tău, dar trebuia constatat la primire împreuna cu cel care a făcut livrarea).

Eu, ce consider ca poate suferi pe transport, verific întotdeauna si nu las curierul sa plece pana nu ma uit.
Vibiemme Super 2B/PID, Honne/Arco, Bullet R1 v2
Prev: Breville BES920XL 2B, Niche Zero, K30, KN-8828B-2K+
Prev: LaSpaziale S1 Vivaldi II, Mazzer Mini E, Baratza Sette 270W, Kinu M47
Prev: Gaggia Evolution PID, Varion Home, Ascaso I-mini I1
 
Reply
#6
Salutare,
Reclamațiile mele au avut succes și am recuperat banii integral + contravaloarea transportului. Coletul deteriorat l-am predat înapoi.
@sorinherea - coletul aparent nu avea nimic deteriorat de aceea nu am avut suspiciuni.
Jura S8
 
 
Reply
  


Forum Jump:


Browsing: 1 Guest(s)