• Bun venit pe forumul Espressoman
Hello There, Guest! Login Register


Mazga pe asfaltul din Bucuresti

#1
Espressomanii care conduc in Bucuresti ar trebui sa circule zilele astea cu viteza redusa, sa evite manevrele bruste si sa incerce sa pastreze o distanta mult mai mare intre masini. 

Pe strazile din Bucuresti este o mazga foarte alunecoasaExclamation

Si nu, cauciucurile voastre nu sunt tocite. 
Prajesc cafea de specialitate din 2011, acum pe un Probatone 5 Typ 2 SSG2 (Baujahr 2014). 
 
Reply
#2
e ceva cu sfecla: http://www.motociclism.ro/forum/index.ph...bucuresti/
HX Bezzera BZ10 | Vario | Kinu M47 |VST | Reneka | Gene Coffee CBR-101 | Hario V60 dripper
 
Reply
#3
Chiar mi-a intrat ieri de cateva ori esp-ul si nu stiam ce naiba se intampla. Bun si forumul asta de cafea la ceva Smile)
Expobar Brewtus IV, Mahlkonig Vario K30, rasnita manuala Kinu M47, VST 18g, Tamper Concept Art dinamometric, Tidaka Tamper Cube 
 
Reply
#4
Nu cred ca e sfecla. In general, nu sunt adeptul teoriilor conspirationiste insa am experimentat pe propria mea piele mazga de care vorbim. 

Am doua variante de explicatii: 

1. Una sau mai multe cisterne care spala strazile au fost folosite (clandestin sau nu) pentru transportarea unor substante uleioase. Dupa descarcare, interiorul cisternei nu este curatat de substante uleioase. 

2. Dambovita e poluata cu substante uleioase. Cisternele iau apa din Dambovita si spala strazile.

Din punctul meu de vedere, aceste substante uleioase pot fi orice: ulei alimentar, ulei mineral, substante chimice ale caror proprietati se aseamana cu uleiul, etc.
Prajesc cafea de specialitate din 2011, acum pe un Probatone 5 Typ 2 SSG2 (Baujahr 2014). 
 
Reply
#5
(16-03-2015, 17:47)Lyvyoo Wrote: Chiar mi-a intrat ieri de cateva ori esp-ul si nu stiam ce naiba se intampla. Bun si forumul asta de cafea la ceva  Smile)

Inseamna ca faceai slalom la greu in trafic (esp-ul "intra" la schimbari de directie)  Tongue

Altfel in toata viata mea soferistica am "simtit" esp-ul doar o data: pe serpentinele de la cheile bicazului, in urcare pe un asfalt predispus la inghet proaspat dat cu nisip. Masina pe tractiune spate, vezi numele.
Raul, consumator zilnic de cafea (si de vin rosu!)
Gaggia Classic, Home Vario Mahlkonig, tamper Concept-Art, Filtru Bezzera nepresurizat pt 2 cesti, 14g, 58mm
 
Reply
#6
Da, serios, duminica dupa ora 15 e o placere sa mergi prin Bucuresti si cand prinzi o data in viata 3-4 semafoare sincronizate e sarbatoare Smile La mine becul de ESP este acelasi cu cel de control al tractiunii si clipeste iarna in special, cand nu am aderenta in viraje sau la plecari mai rapide.
Expobar Brewtus IV, Mahlkonig Vario K30, rasnita manuala Kinu M47, VST 18g, Tamper Concept Art dinamometric, Tidaka Tamper Cube 
 
Reply
#7
Nu toate cisternele se alimenteaza din Dambovita. La sectorul 3 de exemplu au alimentare pe Basarabiei (langa parcul 23 August) si pe Liviu Rebreanu (langa podul de peste lacul Titan).
Si avand in vedere intinderea, as suspecta totusi o substanta cu care au dat in toate sectoarele.
PL043MMI, M38, Brikka, ibric, AeroPress... and V60/Hario Buono
 
Reply
  


Forum Jump:


Browsing: 1 Guest(s)