• Bun venit pe forumul Espressoman
Hello There, Guest! Login Register

La Spaziale mini Vivaldi vs alte DB

Salutare tuturor si bine v-am regasit,desi citesc zilnic forumul.Sunt un mare amator de bauturi cu cafea pe baza de lapte,detin in prezent un Lelit pl41 TEM acompaniat de rasnita Pl43 MMI de care sunt foarte multumit la nivelul meu de pretentii,nu foarte ridicat. Rolleyes Intentionez sa-mi cumpar in viitorul nu foarte indepartat un DB si nu ma pot hotara-sa fie modelul din titlu,un Expobar DB (nu prea ma omor dupa finisajul lui) sau alta marca.Ca si consum zilnic,undeva la 4 cafele/zi,cand mai am invitati (cel mult o data pe saptamana) maxim 10,majoritatea pe baza de lapte.Ce vreau de la viitorul aparat,pe langa capacitatea de frotare mai mare,sa fie si fiabil,fiindca nu vreau sa-l schimb mai devreme de 10 ani.O sa-mi upgradez si rasnita,ma gandeam la Ceado 5p parca-i zice,insa le iau treptat sa nu se sperie sotia de cheltuiala. Big Grin Am vazut ca La Spaziale asta il gasesc undeva la 1400-1500 eur pe site-urile din afara,la noi nu stiu cine comercializeaza exact.M-am uitat p site-ul beantec,insa nu are preturile afisate.Ce ma atrage la modelul asta,este boilerul de cafea de dimensiuni mai mici decat la alte DB,practic ma gandesc ca mai mare ca asta nu as avea nevoie pentru regimul meu de utilizare.Un alt aspect care ma multumeste este amprenta si inaltimea mai mici decat la alte DB.Din ce am mai vazut pe net,nu s-ar pune problema de stabilitate termica la el.Ce alte sugestii imi dati?Multumesc anticipat.

P.S.-pretul de 1500 eur. este unul maximal,n-as vrea sa depasesc acest buget.

Reply
daca nu-ti place Brewtus nu ai alta varianta la 1500E, dar Mini Vivaldi II l-am testat la doi useri din forum, o dulceata de espressor....
Quick Mill Silvano, Quamar Q13E, cosuri 7-14-17-21g  La Marzocco Strada, accesorii Concept Art, Gene CBR 101.

Reply