• Bun venit pe forumul Espressoman
Hello There, Guest! Login Register

Gaggia Classic 2015 sau Gaggia New Baby

Salut. Am citit ore în sir despre nobila arta a faceri cafelei. În sfîrșit m-am hotarat sa pasesc si eu in lumea espressomanilor dar nu sunt decis în legatura cu aparatul. Bugetul e undeva pana la 2,000 lei .... Intre Cele 2 aparate Gaggia Classic 2015 sau  Gaggia New Baby. Am inteles ca GC 2015 nu mai e ce a fost ... in schimb Gaggia New Baby este mai ok (adica pastreaza multe din insusirile vechiului GC) Oscilez in privinta asta,precizez ca sunt incepator in ale espressorului. Ca risnita nu sunt hotarat....Hario sau Ascaso mini, bineinteles tot in bugetul de mai sus. Mentionez ca sunt bautor de cafea ,,relativ buna''  jacobs verde, dallmayr....etc pe care o prepar la un filtru Moulinex Big Grin Va multumesc anticipat
Gaggia Clasic,Fiorenzato F5

Reply
Sunt curios la ce concluzie ai ajuns deoarece aici m-am impotmolit si eu. Diferenta de pret nici nu are rost a fi luata in considerare, deci ce altceva?
Deocamdata e 51/49 spre GNB fata de GC2015 din punctul meu de vedere.

Reply
Pt inceput am Luat GC2015-Este destul de multumitor pt un incepator ca mine,scoate cafea buna cu conditia sa ai cafea proaspat prajita
Gaggia Clasic,Fiorenzato F5

Reply
Multumesc pentru raspuns. Poti sa-mi spui cam cate shoturi poti face consecutiv cu GC2015? De exemplu 4 duble cat dureaza?
Lelit PL41E^i*Steel 1^Lelit PL100

Reply
Discutia are sens deocamdata doar in faza de SH caci de cateva luni Baby nu se mai fabrica. Se pare ca a ramas doar Classic sa tina cat de cat steagul sus pentru Gaggia (pe casnice) si MDF ca rasnita low cost. Pe profesionale stau in continuare la fel de bine, fiind unele dintre cele mai fiabile dupa cum spun reparatorii, insa pe casnice, pe Philips atat a putut sa-i duca mintea, scotand din piata Evolution, Pure, Baby Black pentru esecuri ca Gaggia Gran si Carezza. Cica in vara se mai anunta noutati, sa vedem...