Hello There, Guest! Login Register


Gaggia Baby Twin trimis la service autorizat

#1
Salutare tuturor. Am si eu o problema cu serviceul autorizat Gaggia + Lelit (Spectrum 93 Srl) din Bucuresti. Am trimis la ei aparatul meu neaflat in garantie cu doua probleme:
1. La prepararea aburului si a cafelei, dupa 5-10 sec au clipit toate ledurile, iar aburul era de calitate inferioara. Nu avea presiunea corecta. La prepararea cafelei tot aparea simptomul acesta: presiune mica, extractie nereusita.
2. Din cand in cand curgea apa deasupra aparatului. Am desfacut si eu aparatul de mai multe ori. Faceam probe fara carcasa, dar n-am gasit sursa problemei.

Am trimis coletul cu un mesaj scris pe cutie: rog sa ma anuntati inainte despre costurile de diagnostizare/reparare.

M-a sunat tehnicianul si mi-a zis ca s-a dus placa de baza, care trebuie inlocuita, are si depuneri de calcar. Inlocuirea si decalcifierea costa 280 Ron. Am zis ca revin cu un raspuns.
A doua zi, dupa mai multe cautari pe forumurile din afara, unde aflaseram ca poate sa fie placa devina din cauza umezelii din interior sau sunt bule in sistem sau calcarul ar fi cauza, am sunat la service. Aflam ca apa curgea din cauza unei garnituri. Dupa mai multe discutii a zis technicianul ca daca nu vreau inlocuirea placii, diagnostizarea defectelor costa 90 Ron. Am decis sa fie reparat pt. 280 Ron si se da 6 luni de garantie pe tot aparatul, dar am zis sa puna piesele inlocuite in cutie la care raspunsul era: obligatoriu. A venit inapoi aparatul vineri, functioneaza bine, dar piesele n-au fost in cutie. Pe factura apare decalcifiere + manopera reparatii, certificat de garantie nu exista.

Acuma sunt putin sceptic:
1. Oare au inlocuit placa, sau am platit suma asta pt. altceva?
2. Nu trebuia sa trimita o fisa de service unde era trecut, ce au facut la aparat?
3. Trebuia sa primesc un certificat de garantie oficiala sau nu?

Cu serviceul inca n-am discutat. Voi cum ati proceda?
Izzo Alex Duetto 2 + Lelit PL043MM + Reneka Micro Sieve + Pitcher Motta Europa 350+500ml + Tamper Motta
 
Reply
#2
Daca se specifica pe factura sau pe certificatul de conformitate de garantia de 6 luni nu e nevoie de un certificat separat.
Fa o scrisoare oficiala (email) catre service in care-ti exprimi nemultumirile. Daca nu vor raspunde ai alternativa OPC, asta in cazul in care esti persoana fizica. In cazul PJ nu ai nici o varianta de protectie.

LE: In mod normal factura de reparatii trebuie neaparat insotita de un deviz.
Raul, consumator zilnic de cafea (si de vin rosu!)
Gaggia Classic, Home Vario Mahlkonig, tamper Concept-Art, Filtru Bezzera nepresurizat pt 2 cesti, 14g, 58mm
 
Reply
  


Forum Jump:


Browsing: 1 Guest(s)