• Cafeaua, jumatate din motivul pentru care ma trezesc dimineata!
Hello There, Guest! Login Register

Compak E8

Buna tuturor,

Am facut un upgrade de la Macap M2M. Am ales-o in detrimentul lui Ceado e37s. Motivarea e simpla, mi-a placut mai mult cum arata si mai ales ecranul mare touc si facilitatile care le ofera acesta. O am deja de o luna. Impresii:
- ca impresie generala, chiar daca probabil voi supara ceva persoane, eu cred ca o rasnita proiectata si construita pentru uz comercial iti aduce putine avantaje fata de o rasnita buna construita special pentru uz casnic. Dupa o luna eu cred ca de exemplu un Macap M4D ar fi oferit cam acelasi lucru in regim de uz casnic. Mai mult eu nu prea am simtit o schimbare semnificativa in ceasca fata de M2M. Parerea asta luati-o cu rezerva pentru ca:
- eu sunt incepator;
- probabil ca eu nu reusesc sa imbin corect espressorul (Rocket Cellini V3 PID) cu rasnita;
- nu sunt destul de experimentat sa detectez nuante subtile de gust.
Asta nu inseamna absolut deloc ca regret achizitia. Dimpotriva sunt chiar incantat, dar am vrut sa fiu obiectiv in consideratiile mele.
Alte impresii:
- e marisoara, cam dubla fata de M2M;
- este zgomotoasa cam la nivelul M2M, nu deranjeaza;
- foarte rapida, 18 gr in mai putin de 4sec. Ceea ce face toti banii;
- nu aglomereaza mult. Doi, trei bulgarasi, dar care se sparg foarte usor la tampare-
- imi place mult sistemul cu touch, este foarte usor de schimbat setarile. Varianta mea are trei posibilitati de a seta gramajulcafelei macinate. Negativ ar fi ca daca vrei sa stergi ecranul poti declansa rasnirea din greseala. Are totusi posibilitatea de ai pune o parola si atunci ai scapat de pericol, dar ca sa o folosesti trebuie sa introduci mereu parola. Eu nu o folosesc.
- reglarea rasnirii se face printr-un levier atasat la un disc, dar care merge extrem de usor si lin.